سخنرانی دکترمحمدرضانمازی در جزیره زیبای کیش

ریال نیوز : همایش بین‌المللی «فرآیند علمی شگفت‌زده کردن مشتری با هدف تلفیق دانش نوروساینس، روانشناسی مشتری و علم رفتار مصرف کننده ، در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۴ در سالن مجلل مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز ، در این رویداد علمی و الهام‌بخش، که با همکاری تیم اکسیژن هاب و سازمان متخصصین ایران برگزار شد ، دکتر محمدرضا نمازی، سخنران بین‌المللی و طراح مدل جنون برند به بررسی عمیق‌ترین سازوکارهای ذهن و مغز مشتری پرداخت؛ جایی که تصمیم‌گیری، هیجان و وفاداری به برند شکل می‌گیرد. همچنین جناب آقای دکتر ایمان مصدری، رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران از سازو کارهای علم مدیریت نوین و شبکه سازی گفت.
این همایش با حضور بزرگترین برندهای جزیره کیش از جمله ”
مدیران هتل ها، مدیران ارشد بیمارستان کیش به همراه ریاست بیمارستان ، مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش ، مدیران شرکت توسعه و سرمایه گذاری کیش ، ریاست و اعضای جامعه بازاریان، ریاست و اعضای اتحادیه املاک کیش ، تالار بورس ، بیمه ، مدیران بانک ها و سرپرستی های کیش ، مدیران فرودگاه بین المللی کیش و حمایت شرکت توسعه و عمران کیش ، خبرگزاری ریال نیوز ، کافه اسپرسو لب ، روزنامه اقتصاد کیش ، کیشوند ، بازرگانی جام جم ،کیش نیدز و استودیو زول برگزار شد .

محورهای علمی و آموزشی همایش :

این همایش با محوریت علوم اعصاب بازاریابی (نورومارکتینگ) طراحی شده و مجموعه‌ای از مباحث پیشرفته را در بر می‌گیرد:
– پاسخ نوروشناختی مغز مشتری به محرک‌های شگفتی‌آفرین
– رویکرد جامع پنج‌بعدی به خلق تجربه شگفتی‌ساز برای مشتری
– فعال‌سازی مدارهای پاداش مغزی برای تکرار خرید و وفاداری
– طراحی نقشه ذهنی–عاطفی مسیر تجربه مشتری
– تحلیل برندهایی که با تحریک عصبی، خاطره‌ای ماندگار ساختند
– راهکارهای نوروساینتیفیک برای تبدیل مشتری به سفیر برند
– شناخت خطاهای مغز مشتری در فرآیند تصمیم‌گیری خرید

هدف همایش:

این رویداد با هدف ایجاد پیوند میان دانش روز مغز انسان و رفتار مصرف‌کننده برگزار شد تا مدیران و بازاریان بیاموزند چگونه از علم برای خلق تجربه‌های فراتر از انتظار بهره بگیرند.
شگفتی‌آفرینی برای مشتری دیگر تنها یک شعار تبلیغاتی نیست؛ بلکه به ضرورتی استراتژیک در دنیای پررقابت برندها تبدیل شده است.
از طریق رویکرد پنج‌بعدی ارائه‌شده در این همایش، شرکت‌کنندگان با روش‌های نوینی آشنا خواهند شد که به‌صورت علمی ثابت شده‌اند می‌توانند مدارهای پاداش مغزی را فعال کرده و وفاداری و خریدهای مکرر مشتری را تضمین کنند.
همچنین طراحی نقشه ذهنی–عاطفی مسیر تجربه مشتری، به برندها کمک می‌کند نقاط حساس در سفر مشتری را شناسایی و بهینه‌سازی کنند.
تحلیل برندهای موفق جهانی که با تحریک عصبی توانسته‌اند خاطراتی ماندگار در ذهن مشتریان ایجاد کنند، به شرکت‌کنندگان نشان می‌دهد چگونه می‌توان با استفاده از راهکارهای نوروساینتیفیک، مشتریان را به سفیران وفادار برند تبدیل کرد.

برای آشنایی و اطلاع از سخنرانی های دکترمحمدرضانمازی می توانید به وبگاه اینترنتی www.drnamazi.com مراجعه کنید .

Screenshot ۲۰۲۵۱۱۲۳ ۲۲۰۱۲۳ Gallery

Screenshot ۲۰۲۵۱۱۲۳ ۲۲۰۰۳۶ Gallery

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفت =

پربازدیدترین ها