آئین نامه مالیات از اینفلوئنسرها ابلاغ شد

ریال نیوز : رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای، دستورالعمل اخذ مالیات از اینفلوئنسرهای دارای بیش از ۵۰۰ هزار فالوور را ابلاغ کرد.

به گزارش ریال نیوز، امیدعلی پارسا ، آئین نامه اجرایی اخذ مالیات از اینفلوئنسرهای دارای بیش از ۵۰۰ هزار فالوور را ابلاغ کرد.

بر اساس بند ذ تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، درآمد کاربران دارای بیش از ۵۰۰ هزار فالوور از محل تبلیغات، مشمول مالیات بر درآمد است.

در بخشنامه رئیس سازمان امور مالیاتی آمده است: در اجرای بند ذ تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور که مقرر می‌دارد: «درآمدهای کاربران دارای بیش از پانصد هزار فالوور از محل تبلیغات، مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود. سازمان امور مالیاتی مکلف است ظرف ۲ ماه پس از الازم الاجرا شدن این بند، دستورالعمل اجرایی مربوط به اخذ مالیات از درآمدهی کاربران حرفه‌ای رسانه‌های کاربرمحور از محل تبلیغات را تهیه کند و به تأیید وزیر امور اقتصادی و دارایی برساند. سازمان امور مالیاتی مکلف است فهرست مودیان مالیاتی و خوداظهاری ارائه شده توسط آنها را تهیه کند و در تارنمای سازمان، در منظر عموم قرار دهد.» به پیوست دستورالعمل اجرایی بند مذکور که به صتویب وزیر اقتصاد رسیده است، جهت اقدام لازم ارسال می‌شود.

آئین نامه اجرایی مالیات بر درآمد اینفلوئنسرها ابلاغ شد

دستورالعمل اخذ مالیات از درآمد کاربران دارای بیش از پانصد هزار فالوور به شرح زیر است.

آئین نامه اجرایی مالیات بر درآمد اینفلوئنسرها ابلاغ شد

آئین نامه اجرایی مالیات بر درآمد اینفلوئنسرها ابلاغ شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا