تیم تیراندازی صنعت آب و برق قزوین قهرمان شد

ریال نیوز : هفتمین دوره مسابقات تیراندازی سراسری بانوان وزارت نیرو که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء این وزارت خانه به مدت سه روز به میزبانی استان قزوین برگزار شد، با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین؛ هفتمین دوره مسابقات تیراندازی سراسری بانوان وزارت نیرو به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهداء این وزارت خانه با حضور بیش از 74 ورزشکار، پس از سه روز رقابت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات 74 تیرانداز از 15 استان کشور در قالب 16 تیم در دو رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در مسابقات انفرادی رشته تیراندازی با تپانچه بادی خانم طاهره ابراهیمی توانا از شرکت آب منطقه ای قزوین به مقام اول رسید و خانم ها رضوان اصلانی از شرکت برق منطقه ای اصفهان و مارال باقری از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به ترتیب در جایگاه دو و سوم این مسابقات قرار گرفتند.

در رشته تیراندازی با تفنگ بادی در بخش انفرادی خانم رویا حبیبی از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در جایگاه نخست ایستاد و خانم ها طاهره نصیری از شرکت آب منطقه ای استان قزوین و شیما کارازه از تیم صنعت آب و برق استان خوزستان به ترتیب در سکوی دو و سوم قرار گرفتند.

در رشته تیراندازی با تفنگ بادی در بخش تیمی نیز تیم الف صنعت آب و برق استان قزوین متشکل از خانم ها رویا حبیبی، مهری ملکی فرد و زهره مهدوی نیا به مقام نخست رسیدند و تیم های توزیه نیروی برق تهران بزرگ و تیم ب صنعت آب و برق استان قزوین نیز به ترتیب در جایگاه دو م و سوم قرار گرفتند.

در رشته تیراندازی با تپانچه بادی در بخش تیمی نیز تیم صنعت آب و برق استان قزوین متشکل از طاهره ابراهیمی توانا، شیما کبیری و مارال باقری به مقام نخست رسیدند و تیم های برق منطقه ای اصفهان و تیم صنعت آب و برق استان کرمانشاه نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته مجموع تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی نیز به ترتیب تیم های صنعت آب و برق استان قزوین، برق منطقه اصفهان و صنعت آب و برق خوزستان در جایگاه اول تا سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم صنعت آب و برق استان مازندران رسید.

یداله ملکی رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش اظهار داشت: توجه به ورزش در سازمان و مراکز اداری موجب تقویت سلامت کارکنان و افزایش بهره وری آنها در کار می شود و در کنار آن نیز سبب بهبود صمیمیت و تعامل همکاران می گردد.

وی گفت: برد و باخت در مسابقات شاید در جای خود برای ورزشکاران اهمیت داشته باشد تا با انگیزه بیشتری تلاش کنند اما مهمترین هدف وزارت نیرو از برگزاری این گونه مسابقات توسعه ورزش در ادارات و تقویت روحیه ورزشی است تا سلامت همکاران حفظ شود.

ملکی در پایان با اشاره به قهرمانی تیم صنعت آب و برق استان قزوین در این مسابقات گفت: تیم استان قزوین سالهاست جایگاه قهرمانی خود را در مسابقات تیراندازی وزارت نیرو حفظ کرده که این مهم جز با تلاش و تمرین مستمر حاصل نمی شود و ما  نیز سعی کرده ایم تا زیرساخت ها و تجهیزات مناسب و درحد توان شرکت را برای تمرین این قهرمانان فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا