تاکسیرانان قزوینی صاحب سالن ورزشی شدند

ریال نیوز : شهردار قزوین گفت: سالن ورزشی «سردار» جهت استفاده تاکسیرانان قزوینی بااعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۶۵۰ مترمربع و با زیربنایی به طول ۵۳۰ مترمربع شامل سالن ورزشی، ساختمان اداری، نگهبانی و محوطه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ریال نیوز ، مهدی صباغی در آئین افتتاح سالن ورزشی سردار که به مناسبت هفته وحدت پنجشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ در خیابان شهید انصاری غربی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ۵۰۰۰ راننده تاکسی در قزوین مشغول خدمت هستند که تاکنون محلی اختصاصی برای ورزش و آمادگی جسمانی نداشتند، سالن ورزشی سردار، که امروز شاهد افتتاح آن هستیم برای رانندگان تاکسی در قزوین احداث‌شده؛ اما سایر شهروندان نیز می‌توانند از آن برخوردار شوند.

وی بابیان این که این سالن ورزشی در منطقه محروم انصاری غربی ساخته‌شده است، خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر قزوین، بر این موضوع اهتمام داشته باشند که نام یکی از سرداران پرافتخار این شهر را برای این سالن ورزشی انتخاب کنند.

صباغی با اشاره به این که، این سالن با بودجه بیت‌المال ساخته‌شده است، اظهار کرد: خواستار آن هستم که نام این سالن ورزشی به نام یکی از فرماندهان  و سرداران پرافتخار ایران که جان خود را برای این مردم فدا کرده‌اند، مزین شود.

شهردار قزوین گفت: این سالن بااعتبار ۸۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۶۵۰ مترمربع و با زیربنایی به طول ۵۳۰ مترمربع شامل سالن ورزشی، ساختمان اداری، نگهبانی و محوطه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان بابیان این که امروز به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص)، پروژه‌های دیگری در مجموعه شهری نیز افتتاح خواهد شد، افزود: لوله‌گذاری بلوار میرزا کوچک‌خان بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان، لوله‌گذاری کانال چوبیندر به‌طول ۲۰۰ متر و بااعتباری بالغ‌بر ۱۷ میلیارد ریال، بوستان محلی بالو واقع در خیابان مولوی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع و بااعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، مرمت محوطه ساختمان بهزیستی کوچه پیرحصار بااعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد ریال و  پیاده‌روسازی خیابان بلاغی بااعتبار ۳ میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال به طول ۱۰۰۰ مترمربع ازجمله این پروژه‌هایی است که به همت شهرداری قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا