ارتقاء بخش داوری در اتاق تعاون تهران

ریال نیوز : دبیرخانه اتاق تعاون استان تهران برای پیگیری مطالبات تعاونی ها احیا شد .

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون استان تهران، محمد خان بلوکی روز سه شنبه در هفدهمین آیین معرفی تعاونی های برتر استان تهران اظهار داشت: در بخش تعاون مطالبه گری ها و ارائه نظر و مشورت تعاونگران را به قوای سه گانه و سایر مسئولان در راستای تصویب مصوبه ها و لوایح قانونی ارائه می کنیم.

وی بیان کرد: در بخش تعاون استان تهران، ما مراکزی را راه اندازی و تقویت کردیم که به دعاوی تشکل ها و تعاونی ها رسیدگی کنند.

محمد خان بلوکی بیان کرد: درگذشته ۳بخش در داوری داشتیم و‌اکنون به ۶ بخش ارتقا دادیم و از افراد صاحب نظر و قضات استفاده کردیم.

وی افزود: در بخش نظارت، تایید صلاحیت هیات مدیره و بازرسان را بر اساس قوانین اتاق تعاون انجام می شود.

رییس اتاق تعاون استان تهران با اشاره به این که اتاق تعاون، پارلمان بخش مردمی کشور است اذعان داشت: در این اتاق سعی می شود به نحو مطلوب خواسته های اعضای تعاون را مطالبه و مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: اعزام نمایندگان به کمیسیون های بیمه، دارایی، ‌مالیات و بانک صورت می گیرد تا مسائل تعاونگران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

رئیس اتاق تعاون استان تهران با اشاره به احیای دبیرخانه در اتاق تعاون گفت: از این طریق مطالبه های تعاون گران را ثبت و پیگیری می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همه مسایل را به گوش اعضای تعاونگران می رسانیم و در سایه همکاری تعاونی ها به معیشت تعاونگران رسیدگی می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا