خبر خوش براي نویسندگان

ریال نیوز-امسال سال درخشش توست با انتشارات آفتاب گیتی در عرصه علم و فرهنگ بدرخشید. مجوز چاپ کتاب و معرفی نویسندگان و فرهیختگان گرامی به سراي اهل اهل قلم و عضویت نویسندگان گرامی به صندوق اعتباري هنر شرایط بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی را براي اهل قلم مهیا کرد.

سپاس و ستایش پروردگار را که توفیق ارائه خدمات علمی و آموزشی در گستره فرهنگ میهن اسلامی ر ا به ما ارزانی داشت. و از برکت این منت بی انتها توانستیم با نشر آثار متعدد در زمینه هاي آموزشی، مدیریتی، روانشناسی و فنی مهندسی و کتاب هاي کودك از اساتید برجسته دانشگاه ، مربیان ، نویسندگان بزرگ کشور یاري جستیم و آثاري ارزشمند را در این زمینه ها خلق کردیم.

از این رو موسسه انتشاراتی آفتاب گیتی با همکاري جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر این سرزمین اقدام به تهیه و نشر مجموعه هاي آموزشی کاربردي در حوزه هاي گوناگون نموده است .ُ

اتشارات آفتاب گیتی افتخار دارد با چاپ بیش از 500 عدد کتاب و حضور در نمایشگاه هاي بین االمللی استانی و رونمایی از کتاب هاي گوناگون توانسته است رضایت خاطر تمام نویسندگان و مولفین و مترجمین را از بابت معرفی و ارائه آثارشان جلب کند و موفق به کسب نشان استاندارد ایزو 9001 رضایتمندي مشتري گردید.

امید است آثار منتشر شده مورد توجه علاقه مندان رشته هاي مختلف قرار بگیرد و این عزیزان با حمایت رو افزون خود ما را در جهت هر چه بهتر خدمت رسانی در حوزه فرهنگ و نشر آثار ارزنده یاري نمایند.

کتابهایی که در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ میرسد ارزشمند بوده و انتشارات آفتاب گیتی مفتخر است که در نمایشگاه هاي بین المللی کتاب در استان هاي تبریز ، مشهد، ساري، شیراز، خوزستان، البرز، ارومیه ، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، زاهدان ، کرمان، سنندج، یزد، اردبیل ، بندر عباس، زنجان ، گلستان حضور داشته و با نصب پوستر مناسب به معرفی کتاب مولف گرامی می پردازد. در سایت انتشارات قرار می گیرد.

موسسه انتشاراتی آفتاب گیتی مفتخر است با تیم مجهز اعم از گرافیست و صفحه آرا حرفه اي و مشاوره رایگان چاپ کتاب به فرهیختگان گرامی ارائه دهد اخذ شابک و فیپا و مجوزهاي وزارت ارشاد را در سریعترین زمان و با نازلترین قیمت اخذ و در اختیار مولف قرار می گیرد مراحل اداري مرحله به مرحله در اختیار مولف قرار میگیرد طراحی جلد نیز بنا بر نظر مولف صورت می گیرد که با گرافیست به صورت حضوري و یا از طریق واتس آپ یا تلگرام در ارتباط باشد. و در حدود 10 روز کاري کتاب به چاپ می رسد.

خبر خوش براي نویسندگان گرامی از 15 /12 /1398 الی 15 /02 /1399 مجوز چاپ کتاب بههمراه صفحه آرایی و طرح جلد و چاپ 10 جلد کتاب ( با تعداد صفحات 120 صفحه حداکثر)با قیمت باور نکردنی 550000 تومان انجام می پذیرد. لذا کارت ملی و فایل ورد کتاب خودرا به شماره 09123342362 انتشارات آفتاب گیتی ارسال نمایید. و در نمایشگاه کتابتهران هم در 2 حوضه سالن ناشران دانشگاهی و سالن ناشران عمومی رونمایی میشود. با
انتشاراتی آفتاب گیتی با مدیریت : هوشنگ اسدزاده ارتباط با مدیریت 09108641333- 09123342362:

 www.aftabegiti.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا