اولین نمایشگاه با برکت آغاز به کار کرد

ريال نیوز : مدیرعامل بنیاد برکت اولین نمایشگاه و رويداد تلاش با برکت با حضور کارآفرینان و تسهیلگران کشور از امروز برگزار و همچنین اولین رویداد تلاش با برکت با حضور رئیس کل بانک مرکزی پنج شنبه یک تیر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت ، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این‌که از امروز  نمایشگاه و رویداد تلاش بابرکت با حضور مدیران عامل بانک ها تسهیلگران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) و مسئولین دستگاه های اجرایی خیرین و کارآفرینان برتر  در محل دائمی نمایشگاه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آغاز به کار  کرد، گفت: این رویداد در راستای تحقق شعار سال مهار تورم، رشد تولید برگزار شده است که شامل برگزاری نمایشگاه دستاوردها و معرفی کارآفرینان نمونه کشور خواهد بود و تا روز پنج شنبه یک تیرماه ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه اولین رویداد تلاش با برکت با حضور فرزین رئیس کل بانک مرکزی و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار و در این رویداد از کارآفرینان و تسهیلگران برتر تقدیر و نشان با برکت به آنها اعطا خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت توضیح داد: یکی از مهم ترین اهداف طرح های اشتغال زایی در این بخش پرداخت تسهیلات به تسهیلگران ومجریان است که طبق بررسی های صورت گرفته تاکنون  از محل تفاهم‎نامه حمایتی تسهیلاتی بنیاد برکت با بانک ها  159.282 میلیارد ريال پرداخت شده است که منجر به ایجاد اشتغال برای ۳۱۵ هزار نفر شده است.

ترکمانه با بیان این که تجلیل از عملکرد بانک‌های فعال در حوزه رشد تولید و اشتغالزایی از  مهم ترین اهداف اصلی این جشنواره است افزود: همچنین اعطای نشان عالی برکت به افراد برگزیده به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی از دیگر اقدامات بنیاد برکت در این جشنواره است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا