بازدید رئیس سازمان ثبت کشور از ادارات ثبت استان البرز

ریال نیوز : رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت سرزده از اداره ثبت هشتگرد، ناحیه ۱ اداره ثبت کرج و اداره کل ثبت استان البرز بازدید کرد .

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر بابائی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، جهت ارزیابی نحوه برخورد کارکنان با مراجعان ، شیوه ارائه خدمات ، وضعیت ساختمان‌های اداری و بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و کارکنان ، به صورت سرزده از اداره ثبت اسناد و املاک  هشتگرد ، ناحیه 1 اداره ثبت کرج و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز بازدید و از نزدیک در جریان نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها و وضعیت موجود این ادارات قرار گرفت.

وضعیت مطلوب عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز

معاون رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک  هشتگرد و حضور در حوزه های مختلف از جمله کاداستر و اداره اجرای اسناد رسمی گفت : این واحد ثبتی به لحاظ پیشبرد امور در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تیم های بازرسی این سازمان نیز به دقت عملکرد دفاتر اسناد رسمی را بررسی می نمایند.  

مقصد بعدی دکتر بابائی بازدید از پروژه درحال ساخت سایت اداری ناحیه 3 اداره ثبت اسناد و املاک کرج با زیربنای 2 هزار متربع و محوطه ای بالغ بر 1200 مترمربع متشکل از 3 طبقه بود . وی با بیان اینکه فعالیت این ناحیه هم اکنون در محلی استيجاري می باشد افزود: با اتمام احداث این ساختمان به زودی ناحیه 3 اداره ثبت اسناد و املاک کرج در این مکان مستقر می گردد.  

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر کاری خود علاوه بر بازدید از قسمتهای مختلف پروژه عمرانی در حال احداث ،  جهت جا به جائي محل استقرار اداره كل ثبت اسناد و املاك استان البرز افزود : این ساختمان دارای 5 طبقه با زیربنای 5 هزار و هفتصد مترمربع و محوطه ای قریب به 1800 مترمربع می باشد که مقرر است در سریع تربن زمان ممکن ساختمان قدیمی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز به این مکان منتقل گردد.

مقصد نهائی این مقام عالی قضائی حضور در ناحیه 1 اداره ثبت اسناد و املاک کرج و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز و بازدید از پرونده های موجود در بایگانی و واحد املاک ، ارزیابی آرای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی و نیز بررسی پرونده های اجرای اسناد رسمی این اداره کل بود.

دکتر بابایی ضمن ابراز رضایت از عملکرد این حوزه ها ، از کارکنان این واحدها تقدیر نموده و در حوزه اجرای اسناد رسمی بر انجام مزایدات و رعایت تشریفات قانونی مزایده و اطلاع رسانی بسیار تاکید نمودند. همچنین کناریوند مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان البرز در حاشیه بازدید به ارائه آمار و عملکرد این اداره کل پرداخت.

در پایان دکتر بابائی در جمع معاونین و مدیران کل ستاد در سالن جلسات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز عنوان نمود: تیم بازدید متشکل از 44 نفر است که واحدهای ثبتی و دفاتر را مورد بازدید قرار داده که تاکنون وضعیت مطلوبی را شاهد بودیم. وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی اقدامات بسیار ارزنده ای در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز صورت گرفته است ، بهره گیری مدیران از ظرفیت استانی را ضروری دانستند.

وی حفاظت از عرصه ها علی الخصوص عرصه های ملی را امری مهم برشمرد و افزود :کاداستر اراضی کشور وسیله کاهش جعل و مبارزه با زمین خواری بوده که دست افراد سود جو در این زمینه را کوتاه می کند و تمام تلاش سازمان اجرای سریع و دقیق تکایف قانونی مربوط به اجرای کاداستر می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا