اختصاص ۲۴ میلیارد ریال به ایلام برای کاهش تأثیرات اجتماعی و روانی سیل

‌به گزارش ریال نیوز، «قاسم سلیمانی دشتکی» در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید ضمن تبریک روز معلم به فرهنگیان، از ابلاغ ۱۵ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به بهزیستی استان خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۹ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام در ردیف چهار استان سیل زده قرار گرفته است، گفت: این بدان معنی است که هرچه به استان‌های لرستان و خوزستان و گلستان کمک شود به مناطق سیل زده استان ایلام نیز کمک خواهد شد.

سلیمانی ادامه داد: اعتبارات اخیر در جهت کاهش تأثیرات اجتماعی، روحی – روانی به مناطق سیل زده استان ابلاغ شده است و امیدواریم این کمک‌ها بصورت هدفمند هزینه شود.

وی افزود: علاوه بر این کمک‌ها از طرف کمیته امداد امام (ره)، بنیاد مسکن، ستاد فرمان حضرت امام (ره)، سپاه پاسداران و دیگر ارگان‌ها و نهادهای ملی کمک‌های بسیار خوبی به استان صورت گرفته است.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه در استان ایلام اگر تمهیدات و پیشگیری‌های لازم در خصوص سیل صورت نمی‌گرفت، قطعاً خسارات ما بیشتر از دیگر استان‌های سیل زده می‌شد، خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که صورت گرفت باعث شد ما در استان هیچ گونه تلفات جانی نداشته باشیم و این بسیار ارزشمند است و البته خسارات و آسیب‌های مالی جبران خواهد شد و مردم در این زمینه هیچ گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا