سخنگوی کاخ کرملین تحریم شد

ریال نیوز : اتحادیه اروپا از اعمال تحریم علیه ۲۶ فرد و یک نهاد روس از جمله سخنگوی کاخ کرملین در پی حمله روسیه به اوکراین خبر داد.

به گزارش روسیا الیوم، اتحادیه اروپا از تحریم ۲۶ شخصیت و سیاستمدار و یک نهاد روس از جمله دیمیتری پسکوف سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خبر داد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا اعلام کرد که با توجه به خطرناک بودن اوضاع تصمیم گرفته است ۲۶ فرد و یک نهاد روسیه را به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم خود اضافه کند.

از جمله افراد تحت تحریم روس از سوی اتحادیه اروپا می‌توان به مدیرعامل شرکت روس نفت، معاون نخست وزیر روسیه، وزیر حمل و نقل، وزیر مسکن، معاون اول رئیس مجلس فدرال، جانشین فرمانده ناوگان دریای سیاه، جانشین فرمانده منطقه نظامی جنوب و.. اشاره کرد.

گفتنی است که در ساعات اولیه صبح پنجشنبه ۲۴ فوریه، روسیه پس از درخواست کمک جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک برای دفاع از خود در برابر حملات شدید نیروهای اوکراینی، عملیات نظامی ویژه‌ای را در اوکراین آغاز کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این عملیات زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده است و غیرنظامیان در خطر نیستند. مسکو می‌گوید قصد ندارد اوکراین را اشغال کند، بلکه قصد دارد کی یف را خلع سلاح کند و تهدیداتش را متوقف کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =

دکمه بازگشت به بالا