۹۶۷ هزار پرونده تعزیراتی در قزوین رسیدگی شد

ریال نیوز : سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در فرودین ماه به 967 فقره پرونده تخلفات صنفی رسیدگی شد. بخش کالا و خدمات با بیش از 840 مورد بیشترین فراوانی را در این پرونده‌ها داشته است.

به گزارش ریال نیوز، علیرضا حسن پورگفت: از این تعداد 34 پرونده مربوط به حوزه بهداشت،دارو و درمان می باشد. همچنین در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز 87فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین افزود: متخلفین مجموعا به پرداخت بیش از 41 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

این مسوول اشاره کرد: بیشترین تخلفات در حوزه کالا خدمات به عدم درج در حدود 31درصد پروندها بوده و پس از آن گرانفروشی ،کم فروشی ،عدم صدور صورتحساب و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده است.
به گفته وی درحوزه قاچاق نیز دخانیات ، البسه واقلام آرایشی بیشترین آمار رسیدگی ها را داشته اند.

حسن پور اظهار کرد: طرح تحول تعزیرات حکومتی امسال با هدف مبارزه با گرانفروشی و احتکار و به منظور تشدید برخورد با تخلفات بخصوص در طرح ضیافت ماه مبارک با حضور فعال و میدانی در حال اجراست، در این طرح ها مراکز تولید توزیع و عرضه مورد بازدید و نظارت بر بازرسی ها قرار گرفته اند که از ثمرات آن ایجاد ثبات نسبی دربازار و تعدد کالاهای اساسی در بازار مصرف می باشد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان ادامه داد، طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیل و غیر تعطیل برقرار است و مراکز توزیع کالاهای اساسی بخصوص فروشگاههای زنجیره‌ای و مراکز عمده مایحتاج مردمی مورد بازرسی و بازدید روزانه ومکرر قرار می گیرند.

وی ادامه داد: از جمله ظرفیت های این طرح برخورد با تخلفات مشهود در محل جهت تسریع و فوریت برای رعایت حقوق عامه و شهروندان خواهد بود.

حسن پور از مردم تقاضا کرد هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۳۵تعزیرات و شماره تلفن 33660119 اداره کل اعلام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا