بازدید مقامات قضایی قزوین از شهرک صنعتی کاسپین

ریال نیوز : رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب قزوین از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

به گزارش ریال نیوز، علی شعبانی در حاشیه این بازدید گفت: دستگاه قضایی از ظرفیت های خود برای کمک به بخش تولید نهایت استفاده را می کند.

مقام ارشد قضایی استان اظهار داشت: حمایت از تولید جزو برنامه های مهم دستگاه قضا است و براین اساس هر از چند گاهی در راستایی آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و گفت وگو با صنعتگران از صنایع بازدید می کنیم.

علی شعبانی اظهار داشت: تا جایی که قوانین و مقررات اجازه بدهد در رابطه با حل مسایل تولید و مشکلاتی که صنعتگران با دستگاه ها از جمله دستگاه های خدمات رسان و بانک ها دارند، تلاش می کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: نشست هایی در قالب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با دستگاه ها و بانک ها برگزار می کنیم که دریافت مطالبات از واحدهای تولیدی به گونه ای باشد که مانع تولید نباشد.
وی اظهار داشت: دستگاه قضا عزم و اراده جدی دارد تا از بخش تولید حمایت کرده و به تحقق شعار سال ها کمک کند.

علی شعبانی با اشاره به اظهارات بعضی تولیدکنندگان در این بازدیدها مبنی بر اینکه تحریم ها موجب تحرک بخشی و تولید بیشتر شده است، افزود: مسوولان اجرایی نباید چندان اقتصاد کشور را به خارج و موضوع تحریم ها گره بزنند.

رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب قزوین امروز از چند واحد در زمینه تولید تیوپ های بهداشتی و محصولات آرایشی، رزین و رنگ و چسب، مرکب چاپ و بسته بندی و تولید ویفر و بیسکوییت دیدن کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =

دکمه بازگشت به بالا