استعلام گواهینامه های فنی و حرفه ای الکترونیکی شد

ریال نیوز : دفتر توسعه فناوری‌های نوین آموزشی و امنیت فضای مجازی سازمان از راه‌اندازی خدمت دریافت استعلام گواهینامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بر روی بستر کد دستوری #4* مربوط به خدمات الکترونیک دولت همراه خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آرش بهرامی، مدیر کل دفتر توسعه فناوری‌های نوین آموزشی و امنیت فضای مجازی، با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل در دریافت استعلام گواهینامه‌های مهارت سازمان، دسترسی به این خدمت در بستر سامانه‌های دولت همراه فراهم شده‌ است. برای این‌ منظور متقاضیان دریافت استعلام می‌توانند از طریق کد دستوری (USSD) #4*که سرشماره کد دستوری دولت همراه است و از طریق تمامی اپراتورهای تلفن همراه در کشور، نسبت به اخذ استعلام وکسب اطلاع از درستی و اعتبار گواهینامه‌های صادر شده توسط سازمان، اقدام نمایند.

بهرامی ادامه داد: متقاضیان، برای این منظور ابتدا کد دستوری #4* را شماره گیری کرده، سپس کد مربوط به گزینه «دستگاه ها»را انتخاب کنید و در ادامه با انتخاب کد مربوط به گزینه «وزارت کار»، وارد منوی «سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور» شده و گزینه «استعلام گواهینامه» را انتخاب کنند.

این گزارش می افزاید: پس از این مرحله، با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد، نتیجه استعلام در قالب پیامک برای متقاضی ارسال ‌می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا