صدور احکام اموال تملیکی سرعت می گیرد

ریال نیوز : با پيگيري و هماهنگي از سوي مديرعامل سازمان اموال تمليكي صدور آراي تعزيرات و قضائي مربوط به پرونده هاي اين سازمان سرعت مي گيرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي، سيد عبدالمجيد اجتهادي، رئيس هيات مديره و مديرعامل در اولين روز كاري خود در اين سازمان به همراه سيد حسين ميرمعيني عضو هيات مديره و معاون بهره برداري و فروش اموال منقول از انبارهاي مديريت اموال تمليكي استان تهران بازديد كردند.

در اين بازديد سرزده كه بمنظور بررسي وضعيت و رفع موانع پيش رو در تعيين تكليف اموال تمليكي استان تهران صورت گرفت، تعدادي از پرونده هاي موجود مورد بررسي قرار گرفت كه با پيگيري و هماهنگي هاي تلفني انجام شده توسط اجتهادي با شعبات رسيدگي كننده تعزيراتي، قضات در خصوص همكاري بيش از پيش قول مساعدت دادند.

بخش ديگر اين بازديد به بررسي مشكل معارض انبارهاي اموال تمليكي استان تهران مربوط بود كه با انجام پیگیری ها امکان ادامه فعالیت در مديريت اموال تملیکی استان تهران استمرار داشته باشد؛ بنابر اين بايد اقدامات صورت گرفته از سوي مديريت امور حقوقي مجددا بررسي و اقدام عاجل صورت پذيرد.

در ادامه مقرر گرديد مدير اموال تمليكي استان تهران ضمن ارائه گزارش از تعداد خودروهاي فاقد راي با قابليت شماره گذاري، خودروهاي بالاي ٢٥٠٠ سي سي، پوشاك و منسوجات و آمار دقيق از ماينرهاي موجود، پرونده هاي سنواتي كلان از لحاظ حجم و ارزش را شناسايي نمايد تا با برنامه ريزي كوتاه مدت و تسريع در تعيين تكليف بتوان از حجم كالاهاي دپو شده در انبارها كاست.

اجتهادي با اشاره به تعيين تكليف سريع پرونده هاي داراي راي قطعي (فروش يا انهدام) توسط مديريت هاي سراسر كشور ، از معاون بهره برداري و فروش اموال منقول خواست، تا هر چه سريعتر پرونده هاي سنواتي سراسر كشور را نيز شناسايي و با ارائه راهكار مناسب براي تعيين تكليف سريع، موارد را به مديريت هاي مربوطه اعلام نمايد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =

دکمه بازگشت به بالا