رسانه ها باعث پیشبرد اهداف مدیریت شهری هستند

ریال نیوز : رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت : نقد سازنده رسانه ها باعث پیشبرد اهداف مدیریت شهری می شود.

به گزارش ریال نیوز ، علی فرمانی ، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در آیین گرامیداشت روز خبرنگار ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و آگاه سازی جامعه اظهار کرد: یکی از شعارهای شورای ششم مردم محوری بود و در این راستا نمی توانیم دم از مردم محوری بزنیم ولی خبرنگار در کنارمان حضور نداشته باشد لذا در جهت شفافیت اکثر جلسات شورای شهر به صورت علنی برگزار می شود.

وی افزود: اخبار و اطلاعات از مجموعه شورا و مدیریت شهری با حضور خبرنگاران رسانه ها به صورت حقیقی و شفاف به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.

وی بر لزوم همراهی و همکاری رسانه ها و خبرنگاران با تیم شورا و مدیریت شهری قزوین تاکید کرد وگفت: خبرنگاران می توانند در انعکاس اخبار نقاط قوت را مدنظر قرار دهند و نقاط ضعف را به مسؤلین انتقال دهند تا بتوانیم با عزم راسخ در جهت خدمت گزاری بهتر به شهروندان قدم برداریم .

به گفته فرمانی خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسؤلان می توانند با شناسایی چالش ها و مشکلات در گره گشایی از امور راهگشا باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنانش به عزم و اراده شورای ششم در تکمیل پروژه های نیمه تمام اشاره داشت و گفت: با اهتمام جدی اعضای شورا برخی از پروژه ها مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم مدیریت شهری قزوین با انسجام بیشتر سعی در تحقق بودجه امسال داشته باشد و احداث دو تقاطع غیر همسطح و میدان میوه و تره بار مرکزی را وارد عملیات اجرایی نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا