حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه کالای کودک روسیه

ریال نیوز : مدیرکل دفتر محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به حضور شرکت‌های ایرانی در هجدهمین نمایشگاه کالای کودک روسیه از خیز تولیدکنندگان اسباب بازی کشور برای حضور در بازار اتحادیه اوراسیا با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران، مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، محمدرضا کریم‌زاده، مدیرکل دفتر محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی مهندسی در نشست هماهنگی بین تولیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان ایرانی با هدف شرکت در هجدهمین نمایشگاه کالای کودک روسیه با اشاره به موضوع تحریم‌ها و عدم حضور برخی از برندها در بازار روسیه گفت: باید به شایسته‌ترین شکل ممکن از این فرصت برای جذب مشتری و معرفی کالاهای ایرانی در صنعت اسباب‌بازی دنیا استفاده کرد.

کریم‌زاده افزود: با اجرای توافق‌نامه تجارت با اوراسیا، می‌توانیم پس از اخذ پیشنهادات انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی کالاهای مرتبط با این صنعت را هم بررسی کنیم و برای فعالان این صنعت امتیازاتی را لحاظ کنیم.

کریم‌زاده با تاکید بر استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه، تصریح کرد: این مهم باید مدنظر مشارکت کنندگان در این رویداد قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به آمادگی کامل سازمان توسعه تجارت ایران برای حمایت از مشارکت‌کنندگان، گفت: حضور هوشمندانه و موثر شرکت‌های ایرانی در این رویداد مهم بین‌المللی یکی از اهداف سازمان توسعه تجارت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا