پالایشگاه روغن ایرانول پس از 20 سال تعمیر شد

به گزارش ریال نیوز، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول ، مهندس عیسی اسحاقی در جلسه شورای مدیران پالایشگاه آبادان که با حضور دکتر افضلی عضو هیات مدیره و قائم مقام شرکت برگزار شد، ضمن تشکر از تمام همکاران این پالایشگاه که درگرمای زیاد با همدلی و خرد جمعی کار بزرگی انجام دادند،گفت: انجام این تعمیرات اساسی توسط کارشناسان و مهندسان داخلی و با صرفه جویی میلیون ها تومان که منجر به افزایش 40 درصد تولید شده قابل تقدیر است.
وی افزود: این تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه آبادان در تولید و فروش محصولات جانبی و محصولات نهایی تاثیر بسزایی دارد.
مهندس اسحاقی تصریح کرد: با توجه به گرفتگی شدید برج ها و مبدل ها و روند اجباری کاهش خوراک و توقف های متعدد و در نتیجه پایین آمدن حجم تولید، با برنامه ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی تعمیرات اساسی (اورهال) از تاریخ 8 اردیبهشت ماه سال جاری در پالایشگاه روغن سازی آبادان آغاز و واحد یک این پالایشگاه در سرویس قرار گرفت.
وی افزود: این اورهال با همکاری تمامی پرسنل تعمیرات ، عملیات و HSE و مجموعا 150 نفر نیروی کار و با 90000 نفر ساعت کار انجام شد و با قرار گرفتن واحدهای این پالایشگاه در سرویس انشاالله در سال رونق تولید شاهد افزایش تولید این پالایشگاه خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول بیان کرد: خوشبختانه با اجرای بیش از 300 پروژه طی 5 سال اخیر در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است.
مهندس اسحاقی در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده در پالایشگاه آبادان طی چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: در پالایشگاه آبادان به دلیل اینکه حدود ۸۰ سال از عمر آن می‌گذرد بازسازی‌های لازم انجام شد از جمله توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه پس از حدود 36 سال، راه اندازی کولینگ تاور (برج خنک کننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان که این پروژه‌ها در بهبود وضعیت آن موثر بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا