افزایش 152 درصدی گشایش اعتبارات اسناد ریالی

به گزارش ریال نیوز، عسكري ضمن بيان مطلب فوق افزود: ميزان گشايش اعتبارات اسنادي ريالي توسط اين بانك در 7 ماهه نخست سال 99 به بيش از 31 هزار ميليارد ريال رسيده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 152 درصدي برخوردار است.

عضو هيأت مديره اين بانك اظهار داشت: ميزان گشايش اعتبارات اسنادي ريالي در پايان 12 ماهه سال 98 نيز بيش از 27 هزار ميليارد ريال بوده است كه نسبت به سال پيش از آن 67 درصد رشد داشته است.

قائم مقام مديرعامل بانك صنعت و معدن اظهار داشت: با وجود شرايط و اثراتي كه شيوع ويروس كرونا بر ميزان درآمدها و وضعيت سپرده هاي بانكي كشور داشته است، شاهد آن هستيم كه در 7 ماهه ابتدايي امسال مانده سپرده هاي چهارگانه در اين بانك 69 درصد افزايش يافته است.

عسكري تصريح كرد: ضرورت دارد، شعب به عنوان واحدهای استراتژیک که بیشترین سطح تماس و ارتباط را با مشتريان دارند، از قابلیتها و توانمندیهای خود و محدودیتهاي موجود درشبکه بانکی مطلع شده و با طبقه بندی مشتریان به منظور ارائه خدمات متناسب با ویژگیهای هر طبقه از مشتریان بانک در راستای تجهیز منابع پایدار گام بردارند.

وي ابراز اميدواري كرد تا در آينده نزديك با استقرار كامل بانكداري شركتي و تعامل بيشتر و سازنده تر با مشتريان بزرگ اين بانك، روند جذب سپرده هاي اين دسته از سپرده گذاران در ازاي دريافت خدمات مطلوب تر افزايش چشمگيري داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا