اتاق بازرگانی محور اجرایی شدن شعار امسال

ریال نیوز : معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت : کانال اصلی و محور اجرایی شدن شعار امسال اتاق بازرگانی است .

به گزارش ریال نیوز ، دکتر رحمانی در اولین نشست فصلی اتاق بازرگانی قزوین با مدیران اقتصادی استان کانال اصلی و محور اجرایی شدن شعار امسال را اتاق بازرگانی عنوان کرد و افزود : اگر چه تقریبا” به اندازه 5 برابر مساحت خود در کشور در حوزه های صنعت و کشاورزی‌ سهم داریم اما این میزان در گردشگری خیلی مطلوب نیست و امیدواریم با حمایت‌های اتاق قزوین بتوانیم سهم گردشگری  و حوزه خدمات استان در کشور را افزایش دهیم.

وی با بیان این‌که ایجاد و حمایت صندوق تجهیز منابع مالی استان یک ضرورت آشکار است که دستاوردهای درخشانی در بر خواهد داشت تصریح کرد : متاسفانه بسیاری از ابزارهای قانونی در اختیار استان نیست و می بایست از مراجع بالادستی با رایزنی های مستمر رفع مشکلات واحدهای تولیدی را پیگیری کنیم.

به گفته رحمانی استان قزوین از نظر کارگران کار آزموده و متبحر دچار فقدان است و هم اکنون اکثر  واحدهای تولیدی با حداکثر ظرفیت نیروی انسانی درعرصه تولید مشغول هستند این در حالی است که ترمیم حقوق و دستمزد از سوی مدیران تولید می تواند در حمایت از کارگران و تداوم چرخه تولید و صنعت استان بسیار کارگشا باشد.

وی به تغییرات مدیریت در گمرک و اداره کل امور مالیاتی و افزایش تحرک در سطوح اقتصادی استان اشاره کرد و افزود : 2500 میلیارد تومان تسهیلات موجود در استان می تواند به تعریف پروژه های مناسب با سود دهی تضمین شده بیانجامد.

وی از اجرایی شدن فاز اول پردیس علم و فناوری خبر داد و گفت : برج فناوری استان می تواند برای فعالان اقتصادی و اعضای اتاق قزوین از فرصت‌های قابل تامل در حوزه سرمایه گذاری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا