انتقاد سخنگوی قوه قضائیه از دپوی خودروها

ریال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه گفت: این همه خودرویی که در توقف‌گاه‌ها هست موجب التهاب در بازار می شود و حبس سرمایه را در این زمینه داریم.

به گزارش ریال نیوز، ذبیح الله خداییان در نشست خبری امروز(سه شنبه) ۱۴ دی ماه در پاسخ به سوالی درباره تفهیم اتهام به مدیران خودروساز بدلیل خودروهای ناقص از سوی سازمان بازرسی گفت: همه مردم  در فضای مجازی دیدند که ما توقفگاه‌هایی را داریم که هزاران خودرو در آنجا پارک شدند و مردم سوال دارند که علت آن چیست؟ همکاران ما در این زمینه بازدیدهایی از توقفگاه‌ها داشتند و از دو شرکت خودروساز بازدید کردند  و با مسئولین توافق و مذاکره کردند که تا پایان آبان سال جاری تعداد خودروهایی که ادعا می شود دارای نقص اند کاهش یابد ولی به تعهد خود عمل نکردند و به تعداد آن افزوده شد.

وی افزود: اگر این خودروها به دلیل  نقص قطعه در پارک هستند چرا زمانی که قیمت خودرو افزایش می یابد تعداد خودرو کاهش می یابد. ما مدعی هستیم این همه خودرویی که در توقف‌گاه‌ها هست موجب التهاب در بازار می شود و حبس سرمایه را در این زمینه داریم لذا همکاران از مسئولین دو خودروساز توضیحات خواستند و باید پاسخ ارسال کنند و اگر پاسخ قاطع کننده نباشد مراتب به مراجع قضایی ارسال می شود و منتظریم که آیا به تعهداتشان عمل می‌کنند  یا در غیر این صورت  پرونده به دستگاه قضایی ارجاع می شود.  البته وزیر صنعت و معدن زمان بندی تعیین کرده اند و خواهشمندم که جدی تر وارد عمل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا