دیدار دانش آموزان با رهبر انقلاب در آستانه روز ۱۳ آبان

ریال نیوز : معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از دیدار جمعی از دانش‌آموزان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

به گزارش ریال نیوز ، اصغر باقرزاده گفت: با توجه به فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، جمعی از دانش‌آموزان سراسر کشور صبح روز چهارشنبه (۱۰ آبان) در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمادگی اولیه برای برگزاری این دیدار باشکوه انجام شده است، خاطرنشان کرد: جمعی از دانشجویان نیز در این دیدار حضور خواهند یافت و طبق هماهنگی‌ها حدود ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌روند.

باقرزاده گفت: این دانش‌آموزان، منتخبی از اقشار و تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، جوانان هلال احمر، دانش‌آموزان عشایری، شورای دانش‌آموزی، هیأت‌های مذهبی دانش‌آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سمپاد و مجموعه‌ای از طیف‌های مختلف دانش‌آموزان خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا