اپلیکیشن «بام »رضایت ۹۳ درصدی کاربران را گرفت

به گزارش ریال نیوز،به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با گذشت حدود چهار سال از راه اندازی این سامانه و به روزرسانی های انجام شده در آن، اکنون قریب به اتفاق کاربران از «بام» ابراز رضایت می کنند.

در این سامانه تعداد قابل توجهی از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام است و کابر می تواند با استفاده از همه ابزارهای متصل به اینترنت از جمله کامپیوتر، تبلت و موبایل از خدمات آن بهره ببرد.

به تازگی و در رویداد «ملی شو 3» نسخه کامل تری از سامانه «همراه بام» رونمایی شد که مطابق با بازخوردهای دریافتی از کاربران به روز شده است.

انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت و نیکوکاری تنها بخشی از امکانات «بام» است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شش =

دکمه بازگشت به بالا