یازدهمین جشنواره رمز موفقیت برگزار می‌شود

ریال نیوز : نشست خبری یازدهمین جشنواره رمز موفقیت برگزارشد.

به گزارش ریال نیوز ، یلدا اسفندیاری از اعضای اصلی برگزاری این جشنواره و بنیانگذار رمز موفقیت گفت : هدف از برگزاری این جشنواره الگو سازی برای نسل جوان کشور در جهت موفقیت برای خودشان و پیشرفت برای کشور است.

وی افزود : جوانان شرکت کننده در این سمینار از خاطرات خود صحبت خواهند کرد و در واقع تهدیدهایی که در زندگیشان تبدیل به فرصت شده‌ را درقالب خاطرات آموزنده در جمع مدعوین بیان می کنند.

اسفندیاری خاطر نشان کرد : این جشنواره هیچ اسپانسر و حامی دولتی ندارد و توسط بخش خصوصی با حمایت عزیزان و بزرگانی که عشق و علاقه وایمان و اخلاص زیادی به این کار دارند برگزار می‌شود و حتی در خارج از کشور مثل آمریکا و ترکیه این جشنواره باحضور ایرانیان داخل و خارج از کشور برگزار می شود که تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده است و بازخورد خوبی هم درپی داشته است .

دکتر ایرج حسابی نیز برگزاری این جشنواره را کار بسیاربزرگی برشمرد و اضافه کرد : انقلاب اسلامی با هزاران شهید وجانباز اتفاق بزرگی است که در کشور ما افتاده است وماباید دست به دست هم برای اعتلا و سربلندی و شکوفایی کشور ایران داده و درجهت شکوفایی استعدادهای جوانان و نخبگان سرزمین مادریمان کوشا باشیم.

وی یادآور شد: باید جوانان کشور اسطوره های ایران راالگوی خود قرارداده و درجهت آبادانی کشور سهیم باشند واین جشنواره ها برای جذب نخبگان و شناسایی انها بسیار موثراست ودررشدوبالندگی کشورنقش عمده‌ای را ایفا می‌کند.

در ادامه این نشست مرجان هوشیار ، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان زنان ایران و از فعالان اقتصادی کشور گفت : ما کارآموزی رابه دانش آموختگان یاد نداده ایم وبه همین دلیل جمع کثیری از نخبگان بعد از اخذ مدرک کشور را ترک می کنند .

وی تأکید کرد: قرار نیست که ۸۰میلیون کارآفرین در کشور داشته باشیم ودرحقیقت رمز موفقیت یک پل ارتباطی است برای این‌که جوانان یاد بگیرند یکشبه نمی‌توان به سر منزل مقصود رسید.

احسان فغانی از مجموعه صرافی فغانی از لندن نیز گفت : یک پتانسیل فعال و بزرگی از ایرانیان خارج از کشور را داریم که آرزوی برگشت به سرزمین مادری شان را دارند اما روی برگشتن به ایران را ندارند.

وی  اضافه کرد : با این همه فعالیت در لندن من هم آرزوی برگشتن به ایران رادارم باتوجه به این‌که سختی‌های زیادی در خارج از کشور برای راه انداختن کسب وکارکشیده ام واگر در ایران می‌ماندم راحت‌تر می‌توانستم کسب و کار خودم راه اندازی کنم .

شایان سمیاری نیز اظهار داشت :همه شرکت کنندگان در جشنواره رمز موفقیت انسان‌هایی فرهیخته وصاحب نام و اورجینالی هستند واین از تفاوت های مهم این باشگاه موفقیت بادیگرسمینارهاست .

محمد اوتاردیان نیز بیان کرد : ۶۵سال است که در حوزه بیمه ازقبل از انقلاب به کار خود ادامه می دهم و از سال۱۹۹۵میلادی برای پیشرفت اقتصادی و بهبود وضعیت کار و معیشت هموطنان اقدامات قابل توجهی را انجام داده ام و درجهت ارتقاء اقتصاد ایران به بخش خصوصی تلاش زیادی را انجام داده ام و حتی با دکتر ولایتی جلسات متعددی انجام داده ام و انتقاداتی را در خصوص مسائل بغرنج کشور باوی درمیان گذاشته ام که متاسفانه تا کنون هیچ‌کدام از مذاکرات بنده به نتیجه‌ای نرسیده است .

کوروش بیات درپایان این جلسه نیز اضافه کرد:اگرحتی یکنفر دراین جشنواره خروجی مثبت و سازنده ای را داشته باشد می‌تواند خارج از چارچوب های مذهبی و سیاسی در جهت سازندگی ایران بسیارموثرعمل کند و ایران راازنظراقتصادی وعلمی وفرهنگی چندسال به جلوببرد وما همیشه منتظر یک ناجی بوده ایم و هیچ وقت درصدد نجات خودمان نبوده ایم واین یک اشکال عمده و اساسی دربین ما ایرانیان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا