سومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی برگزار شد

ریال نیوز : سومین حراج حضوری این سازمان عصر امروز با فروش بیش از 270 میلیارد ریال انواع کالا به پایان رسید.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حراج حضوری سازمان اموال تملیکی به شماره 140103، راس ساعت 10 صبح امروز مورخ 28 تیر ماه با حضور دکتر سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول، دکتر علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و علی بهاری فر عضو هیات عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کشور برگزار شد که با استقبال قابل توجه متقاضیان همراه بود.

دکتر اجتهادی با اشاره به حضور ۱۹ استان در این حراج به ارایه آخرین جزئیات پرداخت و عنوان کرد: در سومین حراج حضوری اموال منقول سازمان اموال تملیکی در سالجاری، 152  پارتی کالا به قیمت پایه کارشناسی ۳۹۵ میلیارد ریال عرضه شد.

 وی افزود: کالاهای عرضه شده عمدتا شامل لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، موبایل و لوازم جانبی، لوازم یدکی و … بوده که از این تعداد پارتی‌ ارائه شده 81 پارتی به فروش رسید.

 در ادامه غلامی باغی تصریح کرد: در سومین حراج حضوری این سازمان در سالجاری، میزان فروش قریب به 271 میلیارد ریال بوده که نسبت به قیمت پایه کارشناسی 38 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: در اولین و دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی در سالجاری که در اردیبهشت و خرداد ماه برگزار شد میزان فروش به ترتیب 113 و 260 میلیارد ریال بود که این میزان در سومین حراج حضوری در سطح بالاتری قرار گرفت.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی در خصوص بازگشایی پاکات مزایده الکترونیکی شماره 258 اموال منقول گفت: میزان فروش در مزایده اخیر این سازمان بالغ بر 360 میلیارد تومان بوده که نسبت به مزایده تیرماه سال گذشته 255 درصد رشد داشته است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا