جزیره قشم برای گردشگران نوروزی آماده می شود

ریال نیوز : مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات عمرانی جهت بهسازی و اصلاح هندسی بلوار دلگشا واقع در محور درگهان – لافت بااعتبار 2 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، امیر سرلک با بیان این مطلب، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز تصادف و باز شدن گره ترافیکی، ایمن سازی معبر و سهولت در عبور و مرور؛ عملیات اصلاح هندسی بلوار دلگشا در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: جهت رفع این محور جدول کشی، تعریض محور، لکه گیری و بهسازی آسفالت، توسعه فضای سبز و ساماندهی وضعیت روشنایی این محور بااعتبار 2 میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این که سه‌راهی دلگشا طی سنوات گذشته یکی از نقاط حادثه خیز محور درگهان – لافت بوده است، تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز برای سلامت جان ساکنان جزیره و گردشگرانی که در طول سال به قشم سفر می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است.

سرلک در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای اصلاح هندسی ورودی این بلوار مشکلات ترافیکی موجود مرتفع و موجبات سهولت در تردد خودروها را فراهم می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نه =

دکمه بازگشت به بالا