اقدامات فراجا قزوین تشریح شد

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که از 13 تا 19 مهرماه تعیین شده در جمع خبرنگاران مهمترین برنامه های این هفته و اقدامات شش ماهه امسال را تشریح کرد.
سردار ابراهیمی در این نشست گفت: تلاش می کنیم تا با اجرای طرح های مختلف بستر مناسبی برای برقراری عدالت اجتماعی مهیا شود. 

سردار علی ابراهیمی افزود : فراجا با عمل به توصیه های مقام معظم رهبری تمام توانمندی و امکانات خود را در راستای تامین امنیت و مقابله با بی نظمی و هنجارشکنی بکار برده و در محورهای هفت گانه خدمت رسانی می کند و در پیشگیری از تخلف و اخلاق مداری و انجام قاطعانه ماموریت‌ها جدی است.

ابراهیمی گفت : شعار امسال هفته ناجا « شهر قانون مدار و پلیس خدمتگزار» تعیین شده و در این هفته ۴۰ برنامه و  ۱۵۰ مورد فعالیت تدارک دیده شده که دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، تجدید بیعت با شهدا و غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، دیداربا خانواده سربازان متوفی،‌ حضور کارکنان در نماز جمعه، برپایی چادر سلامت و ارائه خدمات بهداشتی سلامت رایگان و برنامه های ورزشی، صعود به قلل استان و مراسم صبحگاه از جمله این برنامه هاست.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: همچنین حضور در دبیرستان‌ها و گفتگوی صمیمانه با جوانان و برگزاری مسابقات ورزشی، پخش مستند شهدای امنیت، تجلیل از مدافعان سلامت و مروجان همگانی، جلسات تعاملی با نمایندگان و دستگاه قضایی و عیادت از همکاران بازنشسته و نمایش اقتدار پلیس در مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح آرامش در شهر، ارائه مشاوره مذهبی و فرهنگی در پاسگاه ها و  کلانتری ها، همایش کلانتری ها، اهدای خون و برپایی ایستگاه سلامت و ارتباط مستقیم با مردم از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان است. 

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه فعالیت شش ماهه نیروی انتظامی استان را تشریح کرد و افزود : در پلیس راه بر اساس آمارهای تهیه شده بیش از  ۷ میلیون تردد در سال جاری ثبت شده که با افزایش ۸.۷ درصدی تردد روبرو بودیم.

وی از وضعیت سوانح جاده ای هم گزارش داد و افزود:  سوانح جاده ای در این مدت ۱۵ درصد افزایش یافته اما در سوانح فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸.۵۴ درصد کاهش و در سوانح جرحی ۳۰.۴۲ درصد کاهش داشتیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =

دکمه بازگشت به بالا