نخستین مدیر طرح ملی مهارت در سواحل مکران منصوب شد

ریال نیوز : راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برای نخستین بار طی ابلاغی از سوی غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، خداداد اولیائی به عنوان «مشاور رئیس سازمان و مدیر طرح ملی توسعه مهارت در سواحل مکران» تعیین شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، خداداد اولیائی با ابلاغی از سوی دکتر حسینی نیا به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیر طرح ملی توسعه مهارت در سواحل مکران تعیین شد.

 در متن این ابلاغ آمده است:

جناب آقای خداداد اولیائی

باسلام

نظر به سوابق تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور رئیس سازمان و مدیر طرح ملی توسعه مهارت در سواحل مکران» تعیین می شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر و همراهی مدیران ستادی و استانی، ضمن حفظ انسجام سازمانی تلاش کامل و همه جانبه در راستای خدمت به مردم عزیز آن خطه و ارتقاء سطح مهارت آموزی و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای به عمل آورده و اهتمام کامل در رعایت اصول “عدالت محوری”، “انقلابیگری”، “مردم داری”، “پاکدستی” و “قانون مداری” را معمول نمائید.

ان شاء الله با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظايف محوله گام هاي مؤثري در راستاي تحقق اهداف عالیه  وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان برداريد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا