سفته الکترونیکی در بانک آینده راه‌اندازی شد

ریال نیوز : با حضور عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری، جمعی از معاونان، مدیران و همکاران، بانک‎آینده به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده خدمت نوین«برات و سفته الکترونیکی»، از سامانه‎ عملیاتی این خدمت رونمایی شد.

به گزارش ریال نیوز، بانک آینده همراه و هم‌گام با راه‌اندازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در سطح کشور، با هدف فراهم آوردن ابزار لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی سریع و دقیق به عموم هم‌وطنان عزیز در عرصه بانکی کشور، این خدمت نوین را ارائه می‌کند.

اجرای همه فرآیندهای مرتبط در بستر امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سوء‌استفاده‌های احتمالی و هم‌چنین، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ از جمله مزایای این خدمت است.

«سفته و برات الکترونیکی»، با راهبری خزانه‌داری کل کشور و همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک‎آینده، به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده این خدمت، با موفقیت آزمایش و عملیاتی شد که به‌زودی و پس از عملیاتی شدن آن‎ها توسط وزارت اقتصاد و دارایی، این خدمت در سامانه‌های بانکداری الکترونیکی بانک‌آینده ارائه تا مشتریان و عموم هم‌وطنان عزیز به‌سهولت بتوانند از آن استفاده کنند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز بانک‎ آینده در شهریور‎ماه سال جاری به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات مذکور، موفق به عملیاتی نمودن فاز اول خدمات فوق در همکاری با وزارت اقتصاد و دارایی شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا