بحران جدی در کمین جایگاه داران سوخت

ریال نیوز : رئیس انجمن صنفی جایگاه داران استان قزوین خواستار در اولویت قرار گرفتن پرسنل جایگاه های سوخت برای واکسیناسیون کرونا شد.
به گزارش ریال نیوز ، رضا یعقوبی با اشاره به فعالیت شبانه روزی وحجم رفت وآمد وترددی که در جایگاه های سوخت بصورت مستمر صورت می گیرد گفت : بمنظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا وحمایت از پرسنل خدوم و زحمتکش جایگاه های عرضه سوخت ،شایسته است که ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به تخصیص واکسن به این عزیزان اقدام کند .
وی در ادامه با گلایه از پرداخت نشدن كارمزد مناسب به جايگاه داران و تورم بالا و پرداخت هزينه هاي سنگين جاري جايگاه ها اظهار داشت : این موضوع باعث شده تا پرداخت حقوق ودستمزد كارگران وپرسنل زحمتكش جايگاه هاي سوخت نيز تحت شعاع قرارگيرد ومالكين وصاحبان جايگاه هاي سوخت بعضا نتوانند تعهد وتكاليف قانوني خود را نسبت به پرسنل به نحو مطلوب انجام دهند.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران استان قزوین با بیان این که متاسفانه تصميمات بدون كارشناسي در بدنه اجرايي دولت و فقدان حمايت از سوی مسولان در وزرات نفت وناهماهنگي بين تشكلاهای صنفي باعث شده تا جايگاه داران با بدترين شرايط بعداز انقلاب دسته وپنجه نرم كنند تصریح کرد : اگر دولت جديد اقدامي فوري وانقلابي درجهت رفع مشكلات جايگاه هاي سوخت انجام ندهد تعطيلي و ورشكستگي اكثريت قطعي است.

یعقوبی ادامه داد : بنظر مي رسد كه در برخي از تصميم گيري ها در دستگاه هاي متولي هيچ عزمي برای رفع مشكلات نيست و دست هايي پنهان بدنبال رفع نشدن موانع ومشكلات وبوجود آمدن مشكلات جديد هستند . برای مثال رفع نشدن مشكلات رانندگان وتانكر داران حامل سوخت از بي تدبيرهايی است که می توانست وجود نداشته باشد .

به گفته وی : سياست هاي غلط در سال های اخیر باعث شده تاجامعه بزرگ جايگاه داران با بحران جدي مواجه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دو =

دکمه بازگشت به بالا