بررسی حضور سفیر انگلیس در تجمعات در کمیسیون امنیت

به گزاش ریال نیوز، دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از یکشنبه لغایت چهارشنبه (29 دی تا 2 بهمن) منتشر شد.

بر همین اساس، چند طرح تحقیق و تفحص در کمیسیون آموزش و تحقیقات در هفته آتی قرار دارد به طوری که تفحص از پارک‌های علم و فناوری کشور، تفحص از عملکرد مالی و اداری جهاد دانشگاهی، تفحص از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و همچنین تفحص از سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور توسط نمایندگان عضو این کمیسیون بررسی خواهد شد. همچنین حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش هم برای پاسخ به 6 سؤال به این کمیسیون می‌آید.

تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس برای اعمال ماده 234 آئین‌نامه داخلی درباره نحوه پرداخت سود سپرده‌گذاران مؤسسات منحله وحدت با حضور رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی بررسی خواهد شد.

همچنین عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در این کمیسیون گزارشی را درباره آخرین وضعیت بانک‌ها ارائه خواهد داد، ضمن اینکه فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی دارایی هم آخرین وضعیت کشور را توضیح خواهد داد.

سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 737 خط هواپیمایی اوکراین، یکشنبه 29 دی در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد. ضمن اینکه موضوع حضور سفیر انگلیس در تجمع غیرقانونی مقابل دانشگاه امیرکبیر با حضور مسؤولین و دستگاه‌های ذیربط بررسی خواهد شد.

اصلاحات طرح دوفوریتی شفاف‌سازی منابع مالی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی در یکشنبه و دوشنبه هفته آتی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی خواهد شد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت 30 دی در کمیسیون انرژی حاضر شده و به سؤالات پنج نماینده پاسخ خواهد داد.

یکشنبه و دوشنبه هفته آینده هم اردکانیان و اسلامی وزرای نیرو و راه، درباره وضعیت اجرای احکام مربوط به گزارشات تکلیفی به کمیسیون عمران می‌آیند.

کمیسیون کشاورزی در 30 دی‌ماه میزبان اردکانیان بوده و وی باید به 10 سؤال نمایندگان پاسخ دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا