قشم برای میزبانی مسابقات کشوری وشو آماده می شود

ریال نیوز : مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی این سازمان خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حق گویان با اشاره به تاخیر یک ساله برگزاری این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا عنوان داشت: امسال سازمان منطقه آزاد قشم میزبان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین، در دو بخش ساندا و تالو و در دو رده آقایان و بانوان با همکاری فدراسیون ووشو کشور است.

وی افزود: به دستور ویژه سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، تمامی هزینه های مربوط به اسکان، تغذیه و حمل و نقل ورزشکاران و کادر اجرایی این مسابقات با ارزشی بالغ بر 9 میلیارد ریال برعهده این سازمان بوده و تمامی مقدمات برگزاری این مسابقات ملی مهیا شده است.

به گفته حق گویان، آغاز به کار عوامل اجرایی این مسابقات از صبح روز پنج شنبه 4 آذر ماه با وزن کشی ورزشکاران آغاز شده و عصر شنبه 6 آذر ماه، مراسم افتتاحیه با حضور مقامات کشوری، استانی و منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به حضور 360 ورزشکار مرد و 250 ورزشکار بانو در این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار می شود و به صورت زنده از شبکه های مختلف سیما پوشش داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا