برگزاری نخستین مسابقه ” هوگام ” در قشم

ریال نیوز : مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین دوره مسابقات «هوگام» توسط هیات ورزش های همگانی در سطح شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 50 شرکت کننده در بخش آقایان در روز جمعه (19آذرماه) برگزار شد.

وی ادامه داد: هوگام ورزشی بسیار مفرح و هیجانی و‌ماجراجویانه به معنای هنر پریدن از موانع و امدادرسانی می باشد و از کلمه «هو» گخ به ذات حق و بانگ و فریاد اشاره دارد و «گام» به نوعی قدم نهادن در مسیر بشردوستی، امدادرسانی را در ذهن تداعی می نماید، تشکیل شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در پایان این رقابت ها آقایان پیمان حیدرزاده، ابراهیم شمسی پور به عنوان نفرات اول و دوم و محمد زمانی و ولید ملاحیان به صورت مشترک به عنوان مقام سوم انتخاب شدند.

حقگویان در پایان خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی یکی از زیر شاخه هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد است و در حال حاضر با توجه به شرایط مساعد هوایی جزیره قشم درصدد برگزاری مسابقات ترویج سایر رشته های زیرشاخه های ورزش های همگانی هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا