بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان ایران

به گزارش ریال نیوز، بنابر اعلام فیپکو، در هیاهوی بازارهای متعدد جهانی و رخدادهای مرتبط با آن به نظر می‌رسد رقابت مهم‌ترین مشخصه و اصل اول است؛ صدای بلندتر،‌ پیام روشن‌تر و تبلیغات برای پیشی گرفتن از رقبا.

این اما همه‌ واقعیت نیست. با وجود فشردگی و رقابت شدید در بخش‌های مختلف بازار کالا و خدمات، همنشینی و گردهمایی وجه دیگری است که اولین نتیجه‌اش ارتقای کیفیت و استانداردهاست.

امروز نمایشگاه‌های پرشمار در عرصه‌های مختلف فرصتی مغتنم برای صاحبان برند و کالا و خدمات است تا با بحث و تبادل نظر پیرامون چالش‌ها و مسائل این موضوع از سویی و آگاهی از وضعیت بازار و تحولات و پیشرفت‌های آن از سوی دیگر به درک روشنی از موقعیت خود در بازار و فرصت‌های پیش‌رو دست یابند. نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌های سالانه حالا بزرگترین رخداد در تمامی حوزه‌های مختلف بازار و دنیای کسب‌وکار است.

طی سه دهه‌ی اخیر ایران نیز از این قاعده کلی مستثنی نبوده و همه ساله نمایشگاه‌هایی متعدد از این دست در پایتخت و دیگر شهرها برگزار می‌شود. در ادامه‌ی این روند اولین هفته‌ی زمستان امسال موعد برگزاری دو نمایشگاه تخصصی است: بیست و نهمین نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex ۲۰۲۰) و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo ۲۰۲۰). پس از سال‌ها برگزاری موفق این دو نمایشگاه، امسال نیز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان این گردهمایی بزرگ است.

این دو نمایشگاه، به مدیریت گروه فیپکو، از تاریخ ۴ تا ۷ دی‌ ماه امسال میزبان برترین برندهای صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور و بازدیدکنندگان آن خواهد بود.

هر دو نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه‌ی تجارت ایران و تحت نظارت اتحادیه‌ی تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران و با حضور صاحبان صنف، گروهی وسیع از تولیدکنندگان و صادرکنندگان برگزار می‌شود. وجه تمایز این نمایشگاه‌ها پیش از هر چیز موعد برگزاری آن است: ابتدای زمستان که فرصت سالانه‌ی ایده‌آلی برای فروش و بازاریابی اعضای این صنف است، و دیگر اینکه در این بازه‌ی زمانی هیچ نمایشگاه یا رویداد معتبری هم‌زمان با آن برگزار نمی‌شود.

بزرگترین رویداد صنعت مبلمان کشور هر ساله برای طراحان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تمامی فعالان عرصه‌ی مبلمان منزل و اداری فرصتی یگانه است تا با بررسی، هدف‌گیری و افزایش دسترسی به بازارهای بین‌المللی، دایره‌ی مبادلات تجاری در این حوزه را گسترش دهند و مقدمات حضوری موثر در آن را فراهم آورند. همچنین فرصتی است برای نمایش جدیدترین و آخرین دستاوردها درحوزه‌ی تولید کالا و یا ارائه‌ی خدمات، بازاریابی و نیز آگاهی از آخرین تحولات در طراحی، دانش و فناوری‌های مرتبط. همین ظرفیت‌هاست که حضور در نمایشگاه‌هایی مانند Hofex و Office Expo را برای فعالان این بخش اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

Hofex ۲۰۲۰ و Office Expo ۲۰۲۰ بر اساس یک استراتژی منسجم تمامی ظرفیت‌های خود را به کار می‌بندد تا اهدافی بزرگ را محقق کند، از جمله تبدیل ایران به هاب منطقه در عرصه‌ی مبلمان منزل و اداری، شناسایی و تامین نیازهای داخلی با همکاری صاحبان دانش و فناوری روز دنیا، شناسایی و تقویت ظرفیت‌های صادراتی صنعت مبلمان ایران و دعوت از هیات‌های تجاری عضو کشورهای هدف به منظور افزایش مراودات تجاری.

نمایشگاه مبلمان منزل و مبلمان و تجهیزات اداری هر دو در مراسم افتتاحیه‌ میزبان برخی از مقامات بلندپایه‌ی رسمی و اجرایی کشور و خبرگان و فعالان صنعت مبلمان کشور خواهد بود. این رویداد همچون هر نمونه‌ی مهم و معتبر دیگر موقعیتی فوق‌العاده برای برگزاری برنامه‌های جانبی است. سمینارهای آموزشی و برگزاری مسابقه‌ای برای ارزیابی محصولات برتر در حوزه‌ی مبلمان بخشی از این برنامه‌ها در نمایشگاه‌های امسال است. همچون سیاق سال‌های اخیر،‌ موسسات و استارت‌ آپ‌ها هم مهمان نمایشگاه امسال هستند.

به روال برگزاری همه ساله این دو نمایشگاه، در جانمایی غرفه‌ها اولویت با متقاضیانی است که علاوه بر تقدم در ثبت نام و بهره‌مندی از توانمندی‌ها، ظرفیت‌های لازم برای برقراری تعاملات بین‌المللی و ارائه‌ی کالا و خدمات به بازارهای جهانی، امتیاز کامل‌تری در «جدول شاخص‌های وزنی اولویت جانمایی» نیز حائز امتیاز کامل‌ترین باشند.

گروه فیپکو در مقام مدیریت اجرایی این دو رویداد بزرگ با اتخاذ تمهیداتی شرایط حضور در این نمایشگاه را هموارتر از قبل کرده است. شرکت‌ها و گروه‌های شرکت‌کننده در صورت انتخاب غرفه‌های سبز می‌توانند از هزینه‌های غیرضروری و غیرموثر پرهیز کنند و بر صرفه‌های اقتصادی و مزایای شرکت در این نمایشگاه اضافه کنند. در عین حال واگذاری غرفه‌های ریالی و ارزی چنان قیمت‌گذاری شده که برای شرکت‌کنندگان مقرون به صرفه باقی بماند.

گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex ۲۰۲۰)

· مبلمان پذیرایی و راحتی

· بوفه، ویترین، کنسول، کمد، جاکفشی، جالباسی

· میز جلو مبلی و میز تلویزیون و سیستم صوتی

· میز و صندلی ناهارخوری و آشپزخانه

· سرویس خواب بزرگسال و کودک

· مبلمان تخت‌خواب‌شو

· مبلمان هتلی و رستورانی

· مبلمان و سازه‌های فضای باز

· سایر  لوازم و تجهیزات مبلمان منزل

· نرم‌افزارها و استارت آپ‌ها

گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo ۲۰۲۰)

· میز و فایلینگ اداری

· گیشه و کانتر

· پارتیشن

· مبلمان اداری

· صندلی اداری

· صندلی آمفی تئاتر و مکان‌های عمومی

· مبلمان بیمارستان

· سایر لوازم و تجهیزات مبلمان اداری

· نرم‌افزارها و استارت آپ‌ها

علاقمندان و متقاضیان شرکت در بیست و نهمین نمایشگاه مبلمان منزل و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری و شرایط حضور در آن به نشانی اینترنتی www.persiafipco.com مراجعه، یا از طریق شماره‌های ۸۸۶۱۵۷۹۷ – ۸۸۶۲۸۹۹۶ – ۸۸۶۱۴۱۰۴  و ایمیل info@persiafipco.com با ستاد اجرایی امور نمایشگاهی شرکت فیپکو تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − نه =

دکمه بازگشت به بالا