فعال‌سازی اینترنت خبرنگاری از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

ریال نیوز : رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا روز گذشته بیش از ۱۸۲۱ خبرنگار با مراجعه به نشانی my.gov.ir این بسته هدیه را فعال کرده اند و این فرایند به مدت یک ماه در دسترس خواهد بود.

 

به گزارش ریال نیوز ، محمد احسان خرامید، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه مطابق اعلام وزیر ارتباطات از روز ۱۷ مرداد ثبت‌نام اینترنت خبرنگاری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شده است، گفت: به‌منظور تسهیل امور ارتباطات خبرنگاران عزیز هم‌زمان با روز گرامیداشت خبرنگار از طرف دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات بسته اینترنت ۲۰۰ گیگ یک‌ساله همچون سال‌های گذشته در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان برای فعال‌کردن آن میتوانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اقدام کنند.

وی افزود: خبرنگاران محترم می‌توانند با مراجعه به نشانی my.gov.ir و ورود به سامانه، در صفحه نخست و در بخش داشبورد گزینه اینترنت خبرنگاری در نظر گرفته شده است و تنها با یک کلیک اقدام به فعال‌سازی این بسته رایگان کنند.

خرامید با بیان این‌که تلاش شده است که اشکالات این فرایند در سال‌های گذشته رفع شود، تصریح کرد: اسامی به‌روز شده خبرنگاران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صداوسیما دریافت و در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند قرار می گیرد تا به‌راحتی فعال‌سازی و تخصیص این بسته اینترنت خبرنگاری امکان‌پذیر شود.

به گفته رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارتباطات، اختصاص بسته اینترنت رایگان ۲۰۰ گیگابایتی مختص خبرنگاران سراسر کشور است که اسامی آن‌ها از منابع عنوان شده به این مرکز ارجاع شده است.

وی در پایان با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: امیدوارم این اقدام هرچند اندک بتواند یاری‌رسان خبرنگاران در مراحل کاری باشد و روند کاری آن‌ها را تسهیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا