بی اعتمادی مدیران نسل اول انقلاب به جوانان دهه شصت و هفتادی!

به گزارش ریال نیوز، دکتر عطاالله اشرفی اصفهانی با بیان اینکه جوانان نسل امروز وظیفه برداشتن گام بزرگ دوم انقلاب عظیم و پایدار را دارند، اظهارداشت: جوانان باید محصول تلاش۴۰ ساله نسل گذشته را که اکنون در کشور شاهد هستیم، گسترش دهند.

وی با اشاره به اینکه نسل گذشته باید از نسل جوان امروز استقبال کند و عرصه را به حوانان بسپارد، تاکید کرد: مدیران جوان، اندیشمندان جوان، و فعالان جوان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مخصوصا اقتصادی باید زیر بار مسئولیت بروند و از تجربه‌ها و عبرت‌های کذشته بهره بگیرند و سرلوحه خودرا روحیه انقلابی و‌عمل جهادی قرار دهند و‌ایران بزرگ را الکوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند

به گفته دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران، این کشور به جوانان نخبه در حوزه صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی در این برهه حساس تحریم‌های آمریکا نیاز دارد و همه جوانان باید پا به کار بیایند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان خانه صمت جوانان تهران وظیفه ایجاد انگیزه و آمادگی بستر برای شکوفایی و همکاری ویژه با جوانان در سطح استان تهران را داریم.

اشرفی اصفهانی با تاکید بر اینکه تا زمانی که به آینده ننگیریم و به جوانان اعتماد نکنیم، هر روز جوانان ما سرخورده‌تر خواهند شد و زیر بار مسئولیت نخواهند رفت، یادآور شد: همین جوانان دهه ۴۰ و۵۰ بودند که انقلاب کردند و امام هم به آن‌ها اعتماد کرد، ولی همان جوانان گذشته به جوانان دهه۶۰ و ۷۰ اعتمادی ندارند. برهمین اساس، این موضوع یکی از چالش‌های مهم جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا