انتصاب جدید در سازمان اموال تملیکی

ریال نیوز : معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی منصوب شد.

 

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مراسم تودیع و معارفه معاون سابق و جدید حقوقی و فروش اموال غیرمنقول با حضور سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان، سعید غلامی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول و جمعی دیگری از مدیران برگزار شد.

بر این اساس ضمن تقدیر از خدمات جناب آقای ابراهیم مولایی‌جم معاون سابق، طی حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، علیرضا نورنژاد بعنوان عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول منصوب شد.

 

متن حکم وی به شرح ذیل است:

جناب آقای علیرضا نورنژاد 
با سلام
نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مصوبه مورخ 14/10/1400 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، به موجب این حکم به سمت عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان  جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب می شوید.

انتظار می‌رود تمامی مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحب نظران به منظور انجام وظایف قانونی و به‌ ویژه در راستای اهداف و برنامه‌های آن سازمان و همچنین تعامل سازنده و فعال با سازمان‌های ذیربط به کار گیرید.

همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا