پیام رئیس سازمان مدیریت استان تهران به مناسبت روز «آمار و ‌برنامه‌ریزی»

ریال نیوز : «سید محمدرضا گلدانی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت فرارسیدن روز آمار و برنامه ریزی، پیامی صادر کرد.

به گزارش ریال نیوز ، متن پیام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

حرکت در مسیر توسعه‌ی متوازن، پایدار و عدالت‌محور ، مستلزم برنامه‌ریزی‌های دقیق، جامع، هوشمند و پویا‌ست و در اختیار داشتن اطلاعات آماری و داده‌های دقیق، بهنگام و باکیفیت از جمله الزامات اولیه و اساسیِ حرکت در این مسیر است.
انتخاب یک روز در تقویم ملی کشور به عنوان “روز ملی آمار و برنامه ریزی” ضمن تاکید بر نقش و اهمیت آمار در نظام برنامه ریزی کشور، فرصتی است تا از زحمات و تلاش دست اندرکاران امور آماری کشور قدردانی به عمل آید. به همین مناسبت، اینجانب اول آبان ماه “روز ملی آمار و برنامه ریزی” را به اساتید، محققان، برنامه‌ریزان و مجریان و متولیان حوزه آمارو اطلاعات کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و مراتب قدردانی خود را از زحمات بی‌شائبه ایشان اعلام می‌دارم.
همچنین از عموم شهروندان و صاحبان صنایع ومشاغل که با ارائه آمار و اطلاعات صحیح در اجرای طرح‌های آماری این سازمان همکاری نموده و امکان تهیه تصویری دقیق از وضعیت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان تهران و کشور را فراهم می‌سازند تشکر و قدردانی می‌کنم.

سید محمد رضا گلدانی
اول آبان 1402

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا