تشکیل ۵ هزار پرونده تخلف اصناف به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد ریال

به گزارش ریال نیوز به نقل از وزارت صمت، ۱۱ هزار و ۵۷۷ فقره گشت مشترک بازرسی از بازار انجام شده که منجر به تشکیل ۴ هزار و ۹۴۳ پرونده تخلف به ارزش حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال شده است.

همچنین، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در زمان مورد اشاره ۳۵ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و ۱۸ درصد را با ادارات کل تعزیرات حکومتی انجام داده اند.

در عین حال، ۱۴ درصد گشت‌های مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۲ درصد با ادارات کل استاندارد، یک درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۳۰ درصد باقی مانده با سایر دستگاه‌ها انجام شد.

گفتنی است، از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله، ۲۹ درصد مربوط به گشت با ادارات کل تعزیرات حکومتی ،۲۷ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و ۴۴ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذیربط است و در همین راستا، تعداد گشت‌های مشترک برگزار شده با ادارات کل تعزیرات حکومتی ۲ هزار و ۷۹ فقره بوده که منجر به تشکیل یک هزار و ۴۱۱ پرونده شده است.

همچنین ۴ هزار و ۳۷ گشت مشترک بازرسی با اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف برگزار شد که در همین راستا یک هزار و ۳۱۳ پرونده تشکیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا