تمهیدات کرونایی بانک آینده

به گزارش ریال نیوز، بانک آینده با هدف کاهش مراجعه هم‌وطنان به شعب بانک و صیانت از سلامتی مشتریان‌، خدمات ویژه‌ای را انجام داده است.
این بانک در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مراقبت سلامت هم‌وطنان گرامی و کارکنان زحمت‌کش خود، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدهای خود در ستاد مرکزی و شعب بانک، سقف برداشت از تمام دستگاه‌های خوپرداز و ابزارهای غیرحضوری (سامانه پیشخوان مجازی، همراه‌کارت و دیگر درگاه‌های اینترنتی) را در هر شبانه‌روز به 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان)، افزایش داد.
این بانک هم‌چنین در اقدامی دیگر، تمامی کارت‌هایی که تاریخ اعتبار آن‌ها، اسفندماه امسال و فروردین‌ماه سال 1399 به‌پایان می‌رسد را بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب و به‌طور خودکار به‌مدت یک‌سال، تمدید کرده است.
از سوی دیگر، از آن‌جا که بانک‌ها به‌علت مراجعات مستمر و تماس بیش‌تر با اسکناس، در شرایط ویژه کنونی، از حساسیت بیش‌تری برخوردارند؛ اقدامات پیش‌گیرانه‌ای در این خصوص در دستورکار بانک آینده قرار گرفته که از آن جمله می‌‌توان به اجرای روزانه عملیات ضدعفونی شعب، بررسی مداوم سلامت کارکنان، توزیع تجهیزات و بسته‌های بهداشتی، شامل: دست‌کش، ژل و مواد ضدعفونی‌کننده ویژه بانکداران شعب و نیز طراحی و پخش بروشورها و کلیپ‌های آموزشی- بهداشتی در کانال‌های ارتباطی (تارنمای رسمی و شبکه‌های اجتماعی بانک)، با هدف اطلاع‌رسانی بهینه به سرمایه انسانی فعال در بانک و نیز مشتریان و مراجعه‌کنندگان اشاره کرد.
این خدمات و تمهیدات، تنها بخشی از اقدامات و فرآیندهای پیش‌بینی شده از سوی بانک آینده، با هدف کاهش مراجعه حضوری هم‌وطنان و حفظ و ارتقای سلامت عموم جامعه است؛ بدیهی است که همکاری مشتریان گرامی و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، نقش مؤثری در مواجهه و جلوگیری از توسعه بیماری کرونا خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =

دکمه بازگشت به بالا