حضور دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی در ضیافت افطاری ریاست جمهوری

ریال نیوز : محسن نقاشی ، دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران در ضیافت افطاری ریاست جمهوری نوزدهم فرودین ماه با رئیسی دیدار کرد.

به گزارش ریال نیوز ، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر شنبه در نشستی صمیمی با جمعی از نمایندگان اصناف، اتحادیه‌ها و بازاریان که با ضیافت افطار پایان یافت، حمایت از اتحادیه‌ها و اصناف را سیاست اصولی دولت مردمی دانست و بر مشارکت موثر بخش خصوصی در اقتصاد به عنوان راهکار اساسی تحقق شعار سال تاکید کرد.

اصناف و اتحادیه‌ها بهترین ناظران بر فعالیت‌های اقتصادی هستند
رئیس جمهور با تجلیل از نقش مهم و موثر اصناف در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب، از مبارزات قبل از انقلاب تا دوران دفاع مقدس و زمان تحریم‌های ظالمانه دشمن، تصریح کرد: به اعتقاد دولت مردمی امور مربوط به تولید و توزیع و نظارت بر اصناف باید به اتحادیه‌ها واگذار شود و دولت صرفا نقش حمایتی و هدایتی داشته باشد.

دکتر رئیسی اصناف و اتحادیه‌ها را بهترین ناظران بر فعالیت اصناف دانست، به شرط آنکه اتحادیه‌ها با نظارت متعهدانه خود اولین مدعی تخلفات هم‌صنفان خود بوده و حقوق و منافع مصرف کننده و تولیدکننده را توامان مدنظر داشته باشند.

نقش مهم اتحادیه‌ها و اصناف در قطع دست جریان دلالی از بازار رئیس جمهور با اشاره به اظهارات تعدادی از سخنرانان در این نشست درباره اهمیت مقابله مؤثر با دلالی و واسطه‌گری، تصریح کرد: اعتقاد راسخ داریم که دست جریان دلالی باید از نظام تأمین و توزیع قطع شود و باور داریم که خود تشکل‌های صنفی بهتر از هر کس دیگری می‌توانند در این راستا ایفای نقش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا