دوره های آموزشی پیشرفته خدمات زیبایی ویژه پزشکان

ریال نیوز : آموزش متفاوت و ویژه دوره های آموزش پیشرفته خدمات زیبایی ویژه پزشکان به صورت حضوری یا آنلاین با استفاده از بهترین و بروزترین منابع علمی برگزار می‌شود.

به گزارش ریال نیوز، دکتر مرتضی شمسی ، مدرس و مولف کتاب اصول اولیه وتکنیک های کاربردی در پروسیجرهای زیبایی با بیان این که در این دوره ها نیاز به نوشتن جزوه و یاداشت و فیلم برداری نیست افزود : همه مطالب و فیلم تمامی تکنیک ها از قبل آماده شده و از هر پروسیجری فیلم تهیه شده و تمام نکات عملی با جزئیات آن نمایش و توضیح داده شده است.

وی با اشاره به این که در پایان کلاس اگر هنرجو case انتخاب کند با راهنمایی و به صورت حضوری یا آنلاین تزریق انجام می شود و برای پزشکانی که دوست دارند در محل مطب حضور داشته باشند و کارها را از نزدیک ببینند و یا case نمونه بیاورند و خودشان کار کنند این امکان فراهم شده است.

شمسی همچنین اتمام کلاس ها را تازه شروع همکاری عنوان کرد و اظهارداشت : هنرجویان از طریق واتساپ عضو گروه همکاران ما خواهند شد و اگر نیاز به مشاوره باشد و یا سوال داشته باشند در گروه مطرح و باهم مشورت می کنیم.

به گفته مولف کتاب بررسی علل ریزش مو و پوند موی طبیعی در این دوره آموزشی تدابیری اندیشیده شده تا هنرجویان بعد از اتمام کلاس ها کار عملی را شروع کرده و تمام کارها را با تکنیک بالا و علمی و اعتماد بنفس انجام دهند.

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و حضور در دوره‌های آموزشی با شماره همراه ۰۹۱۲۳۴۱۰۲۵۱ و یا تلفن ۸۸۵۸۴۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 2 =

دکمه بازگشت به بالا