رتبه ۱۳ قزوین در بودجه شهرها

ریال نیوز : شهردار قزوین: کسب رتبه ۱۳ بودجه شهرداری قزوین درمیان شهرهای کشور حائز اهمیت است و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیران شهری، بودجه ۲۲۰۰۰ میلیارد ریالی سال آینده شهرداری قزوین را محقق کنیم.

به گزارش ریال نیوز، مهدی صباغی ، شهردار قزوین درجلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که با دستور کار جمع بندی نهایی و ابلاغ بودجه سال آينده شهرداری قزوین برگزار شد، طی سخنانی از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در بررسی جزییات لایحه پیشنهادی بودجه قدر دانی کرد و گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین که با تشکیل جلسات فشرده، لایحه بودجه شهرداری قزوین در سال آینده را با دقت بررسی و تجزیه و تحلیل کردند تشکر و قدردانی می کنم.

وی درادامه سخنانش بر ضرورت همدلی و همکاری میان شورا و مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: خوشبختانه تمام اعضای شورا همدل بوده و در مسیر خدمات رسانی به مردم در کنار مدیریت شهری قرار دارند.

شهردار قزوین در ادامه همچنین به عزم و اراده شهرداری قزوین در تسویه و پرداخت بدهی هاي بانک شهر تأکید کرد و افزود: دراین راستا اقدامات و گام های مثبتی برداشته شده است.

صباغی درادامه به اجرای 70 پروژه تعاملی و مدیریتی اشاره کرد و گفت: این پروژه ها که در استان تحول ایجاد خواهند کرد، طی بازه زمانی یک تا چهارساله انجام خواهد شد.

شهردار قزوین همچنین به یکسری اقدامات در سطح شهر در آستانه نوروز اشاره کرد وگفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار است پایه های پل امام رضا (ع ) و ورودی های شهر به تابلوی تصویر شهدای گرانقدر مزین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا