بیت‌کوین ۱۰۰هزار دلاری می‌شود

ریال نیوز : یکی از تحلیلگران محبوب بازار رمزارزها در توییتر پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین در سال 2023 به 100 هزار دلار می‌رسد اما در ادامه روندی نزولی دامنگیر بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد. به گفته کردیبل کریپتو، در هاوینگ پیش رو در سال 2024، قیمت بیت کوین تا 10 هزار دلار هم کاهش خواهد یافت.

به گزارش ریال نیوز ، تحلیلگران اتفاق نظر دارند که شرایط قیمت بیت کوین در این روزها و در انتهای سال 2022، مشابه روند نزولی قیمت در سال 2018 است و در آینده‌ای نزدیک شاهد بازگشت روند صعودی به بازار رمزارزها خواهیم بود. در این میان، کردیبل کریپتو، تحلیلگر بازار رمزارزها معتقد است هنوز چند ماهی به شروع روند صعودی در بازار باقیست. اما در سال 2023 بیت کوین سقف قیمتی جدیدی را تجربه خواهد کرد ودیدن محدوده 100 هزار دلار دور از ذهن نخواهد بود.

اما بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که در ماه‌های پیش رو محدوده قیمتی 10 هزار دلار تا 16 هزار دلار کف قیمتی باشد و ریزش قیمت نهایتا تا ده هزار دلار ادامه یابد.

ال کاپو، تحلیلگر دیگر بازار رمزارزها معتقد است در شرایط فعلی شاهد رشد قیمت تا 21 هزار دلار خواهیم بود و از آن، کاهش قیمت تا محدوده 14-16 هزار دلار ادامه می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا