همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد

ریال نیوز : همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت هم‌اندیشی و ارائه راهکار برای مدیریت بهینه درآمد و هزینه و ارائه نتایج ارزیابی بهره‌وری برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در این همایش دو روزه که طی روزهای ۱۷و۱۸ آبان‌ماه با حضور دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل، مدیران مناطق و مدیران ارشد بانک در سالن همایش‌های ساختمان شهید سلیمانی (نگین) برگزار شد، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک در سخنانی رویکردها و اولویت‌های اجرایی بانک سپه در ۶ ماهه دوم سال جاری را تشریح کرد.

بررسی شاخص‌های عملکردی و جایگاه رقابتی بانک از سوی قائم‌مقام مدیرعامل، برگزاری پنل تخصصی تجهیز و تخصیص منابع با حضور اعضای هیئت مدیره بانک سپه و سه نشست بانکداری ویژه، بانکداری شرکتی و تجاری و بانکداری خرد و اصناف با حضور اعضای هیئت عامل و مدیران شعب مناطق از برنامه‌های روز اول این همایش بود.

در روز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه گردهمایی مدیران ارشد بانک سپه با برگزاری پنل تخصصی توسعه سبد درآمدی بانک و مدیریت هزینه‌ها با حضور اعضای هیئت مدیره و دو نشست مولدسازی دارائی‌ها و بررسی عملکرد پروژه‌های تحولی بانک به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است، مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره بهره‌وری و تجلیل از مدیران پیشکسوت بانک سپه از دیگر برنامه‌های همایش سراسری مدیران ارشد بانک سپه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا