دیدار اعضای انجمن مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی با وزیر صمت

به گزارش ریال نیوز؛ علیرضا رزم‌حسینی در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی با انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی، با جمعی از اعضای انجمن مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی دیدار و در جریان نقطه نظرات فعالان این صنعت و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان قرار گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای تولید مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در کشور، به نقش بسزای فعالان این صنعت در نخستین ماه های شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و از تلاش‌های انجام گرفته برای تامین به موقع نیاز مردم به اقلام شوینده و بهداشتی قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست وزارت صمت برای حمایت از تولید صادرات محور افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری، از فعال سازی ظرفیت خالی واحدهای تولید مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی به منظور صادرات محصول باکیفیت و مطابق استانداردهای جهانی به بازارهای هدف حمایت خواهد کرد.

وزیر صمت تصریح کرد: وزارت صمت در راستای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، ضمن احصای مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان و صنعت‌گران، راهکارهای اجرایی برای رفع این مشکلات را در حال تدوین دارد که به زودی نهایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا