با سرمایه گذاری ۲۰۰ دلاری ۱۰۰۰ دلار هفتگی سود کنید

ریال نیوز : یک فعال حوزه رمز ارز در آمریکا گفت : ارزهای دیجیتال قابل اطمینان ترین ثروت جهانی است که در بازار آنلاین بسیار سودآور است.
سوزان هرتلی، مدیر حساب شرکت آمریکایی cryptofinacetrade در گفتگو با ریال نیوز درباره آینده ارزهای دیجیتال با بیان این که معاملات ارزهای دیجیتال یک سرمایه گذاری آنلاین است که در آن بدون نیاز به هیچ تجربه ای ، درآمد اضافی زیادی دریافت می کنید افزود : رمز ارزهای به عنوان یک سرمایه گذاری کوتاه مدت عمل کند که می تواند دومین منبع درآمد ثابتی را برای خود ایجاد کند .
وی با بیان این که ارزهای دیجیتال قابل اطمینان ترین ثروت جهانی است که در بازار آنلاین بسیار سودآور است گفت : علاقمندان به این حوزه می توانند با حداقل سرمایه گذاری ۲۰۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار به عنوان سود هفتگی از طریق تجارت بیت کوین تحت شرکت cryptofinancetrade کسب کنند.
به گفته سوزان هرتلی این امر معامله گران را قادر می سازد که ارز خود را در چند دوره معاملاتی دو برابر کنند و عمدتا این شرکت با استراتژی های تجارت پویا مانند تنوع معاملات ،تماشای شرایط معامله، دنبال کردن اخبار رمزنگاری ،استفاده از تجزیه و تحلیل فنی ، استفاده از توقف ضررها و استفاده از یک دستگاه معدن مدرن ربات خودکار Anti-Miner کار می کند.
وی افزود: هزینه ثبت نام و برداشت در این شرکت رایگان است و فقط ۵ درصد از سود حاصل از تجارت به عنوان کمیسیون برای تجارت دریافت می شود.
علاقمندان به حوزه تجارت بیت کوین می توانند به نشانی http://Cryptofinancetradetips.com مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا