جشنواره پژوهش های مهارت محور ۳۰ آذر برگزار می‌شود

ریال نیوز : جشنواره پژوهش های مهارت محور ۳۰ آذر سال جاری برگزار می شود.

 

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری جشنواره پژوهش های مهارت محور، ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در تهران خبر داد.

شهریور، گفت: هزار و ۱۱۹ اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره پژوهش های مهارت محور ارسال شده است و این جشنواره ۳۰ آذر در تهران برگزار می شود.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسب هفنه پژوهش و با هدف ترویج و تقویت فرهنگ پژوهش محوری و تجلیل از پژوهشگران برتر و آثار منتخب، این جشنواره ملی پژوهشی را برگزار می کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت ادامه داد: پس از انتشار فراخوان، آثار در چهار بخش کتاب (تالیف و ترجمه)، مقاله، طرح پژوهشی و پایان نامه برای شرکت در جشنواره دریافت شده است.

شهریور تصریح کرد: در این جشنواره از پژوهشگران دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشی، سازمان های دولتی و غیر دولتی و همچنین  مربیان و کارکنان ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و مراکز تحت پوشش دعوت به مشارکت شده است.

وی در پایان گفت: تیم های داوری آثار ارسالی را در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی بررسي کرده  و آیین تجلیل از آثار منتخب، سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در سالن مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا