قراردادهای جدید نفتی بزودی امضا می شود

ریال نیوز : معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در جمع مداحان منطقه آزاد اروند، گفت: باید از ظرفیت مداحان اهل بیت در راستای حل معضلات و مشکلات اجتماعی بهترین استفاده را ببریم.

به گزارش ریال نیوز، مهدی حسین زاده یزدی در این نشست، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت مداحان در حل آسیب های اجتماعی، افزود: ظرفیت جامعه مداحان می بایست بالفعل شود. مهم انجام کار علمی و جهادی در کنار هم است. 

حسین زاده با بیان این که جامعه ایرانی دل در گروه اهل بیت دارد، تصریح کرد: بر این باورم که بزرگ ترین خطری که انقلاب اسلامی و ارزش های ما را تهدید می کند، آسیب های اجتماعی موجود در جامعه است.

وی، افزود: منطقه آزاد اروند با بیشترین جمعیت در بین دیگر مناطق آزاد کشور و آسیب های اجتماعی که به تبع آن در این منطقه وجود دارد، نیاز به ورود هیات در بحث آسیب های اجتماعی است. 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حضور پررنگ مردم در رفع و حل مشکلات اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: علت اصلی تشکیل این جلسه و حضور در منطقه آزاد اروند، پیگیری اهداف قرار گاه امداد اجتماعی (جمعیت امیرالمونین) در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد است.

گفتنی است؛ مهدی حسین زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز سه شنبه (24 اسفندماه) با مداحان اهل بیت منطقه آزاد اروند دیدار و گفتگو کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا