سرویس آنی اعتبار کارگزاری بانک سامان رونمایی شد

ریال نیوز : کارگزاری بانک سامان با هدف ارائه خدماتی متمایز و مبتنی بر نیاز مشتریان از سرویس تخصیص آنی اعتبار خود رونمایی کرد.

به گزارش ریال نیوز ، در این سرویس مشتریان کارگزاری بانک سامان می‌­توانند تنها با یک کلیک از طریق پنل my.samanbourse.ir خود و مراجعه به منو اعتبارات، اعتبار وجه آنی دریافت کرده و معاملات خود انجام دهند.

از مزایای سرویس آنی اعتبار کارگزاری بانک سامان می توان به تخصیص اعتبار به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته در سریع ترین زمان ممکن اشاره داشت. این خدمت به صورت اعتبار خرید سهام تا سقف ۲ میلیارد ریال در دسترس بوده و مشتریان می­توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی یا تماس تلفنی با کارگزاری، اعتبار مورد نیاز خود تنها با یک کلیک و به صورت هوشمند دریافت نمایند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت آنی اعتبار می توانند به آدرس college.samanbourse.ir/credit مراجعه نمایند.

در طول چند سال گذشته، کارگزاری بانک سامان با ارائه خدماتی مبتنی بر فناوری و دیجیتال، تلاش مستمری برای بهبود تجربه مشتریان داشته و خدمات خود را بهبود بخشیده است، که این اقدامات باعث تحولات مثبت در بخش نئوبروکر سامان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا