حضور هندبالیست های نزاجا در مسابقات قهرمانی آسیا

ریال نیوز : مدیر تربیت بدنی نزاجا خبر داد؛ سه هندبالیست تیم نزاجا با قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی برای شرکت در مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا راهی عربستان شدند.

به گزارش ریال نیوز؛ سرهنگ چنگیز مسیب زاده ، مدیر تربیت بدنی نزاجا با اعلام این خبر اظهارداشت؛ رقابت های هندبال قهرمانی مردان اسیا برای نخستین بار با شرکت ۱۶ تیم از روز سه شنبه ۲۸ دی‌ماه به میزبانی کشور عربستان در شهر دمام اغاز خواهد شد که پنج تیم برتر این‌ مسابقات جواز حضور در رقابت های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ به میزبانی سوئد و لهستان کسب خواهند کرد.

مسیب زاده افزود؛ در میان لیست نهایی که از سوی کادرفنی تیم ملی هندبال بزرگسالان اعلام شد سه بازیکن از باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند که آقایان؛ علی رحیمی کازرونی،یونس اثاری و محمدرضا کاظمی به عنوان نمایندگان نزاجا در این مسابقات حضور خواهند داشت.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن تبریک به سه ملی پوش باشگاه نزاجا، بیان کرد؛ برای تیم ملی هندبال مردان ایران در این دوره از مسابقات ارزوی موفقیت و سربلندی را از خداوند منان خواستارم و امیدوارم با غیرت و تلاش بازیکن، هندبال ایران برای دومین بار جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 2 =

دکمه بازگشت به بالا